ט', אמא לילדה מבית הספר בדרום בו לכאורה התרחשה פרשה חמורה שפרטיה טרם הותרו לפרסום שוחחה הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM וסיפרה על התחושות. "אני כרגע לא שולחת את הבת שלי לבית הספר, לא מרגישה מספיק בטוחה לשלוח את הילדה שלי למסגרת".

"אני משאירה אותה בבית לא כי היא עברה משהו, ולא בגלל המקרה הזה שכולם מדברים עליו, הוא שולי בעיניי. לא ממעיטה בערך שלו ושלא אהיה במקום ההורים חס וחלילה, גם במקום הורי הילדה והילדים שהיו מעורבים. איך הם לא יהיו מעורבים בדבר כזה הילדים שלנו שחשופים לכל כך הרבה במדיה החברתית וכל התכנים שהם רואים?".

בהמשך, הגיבה לתגובת מערכת החינוך שהודיעה על פיטורי מנהל בית הספר: "הוא היה צריך לעזוב, זה לא שהוא פוטר בגלל המקרה הזה. המקרה הזה שולי בעיניי".

כשנשאלה האם הילדה שלה נפגעה, השיבה כי "כל הילדים פגועים ולמערכת אין מושג מה קורה לילדים של היום, לדור הזה. אין להם מושג איך לטפל. אני לא כועסת על המערכת, אני כועסת למעלה על הממשלה, שיתעוררו. מה שקרה בבי"ס בדרום יכול לקרות ובטוח קורה בכל בי"ס בישראל וכל מי שאומר לא, או שעיוור או שאין לו מושג מה קורה עם הילדים שלו. זה הדבר הגרוע, הממשלה למעלה, שיתעוררו".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm