חבר הכנסת ויו"ר הציונות הדתית, איתמר בן גביר, מסיעת הציונות הדתית הגיע היום (שלישי) לבית החולים אסף הרופא והחל להתעמת עם משפחתו של האסיר שובת הרעב הישאם אבו הואש. בן גביר נתקל באחיו של האסיר ובבני משפחה נוספים שנמצאו במקום.

כתוצאה מכך, פרצה מהומה בתוך כותלי המחלקה, בה מאושפז אבו הואש. יחד עם ח"כ בן גביר, הגיע גם פעיל הימין ברוך מרזל, ודרשו להסיר את דגלי פלסטין שהונפו במקום על ידי משפחתו של המאושפז. מיד לאחר מכן, הגיעו צוותי האבטחה של בית החולים ושוטרים ששהו במקום, והפרידו בין הצדדים. במקביל, חבר הכנסת איימן עודה הגיע לבית החולים ואמר: "זהו ניצחון לעם הפלסטיני", בתגובה ענה לו ח"כ בן גביר: "אתה מחבל, טרוריסט, השב"כ היה צריך לחסל את אבו הואש בחיסול ממוקד".

המהומות בבית החולים

בתוך כך, האסיר אבו הואש צפוי לסיים את שביתת הרעב שלו לאחר 141 ימים, לאחר שנחתם הסכם כי ישוחרר ב-26 בפברואר. הפלגים הפלסטיניים בירכו על ההסכם ואמרו: "זהו ניצחון לתנועת השבועיים על הכיבוש, ועל לקיחת חירותו מציפורני הסוהר הציוני". בנוסף, דובר חמאס עבד אל-לטיף אלקנוא מסר: "ניצחון חדש נרשם על שמו של האסיר הישאם אבו הואש, וזה מאשר את יכולתם של עמנו הפלסטיני ושל שבויו האמיצים לנצח בכל קרב שהם מנהלים עם הכיבוש".