תאונה מחרידה בפתח תקווה התרחשה הלילה (בין שבת לראשון), כאשר נהג רכב מסוג מזדה התנגש בעוצמה באוטובוס ברחוב וולפסון שבמרכז העיר פתח תקווה. כתוצאה מההתנגשות החזיתית, ביצע רכב המזדה הפרטי סיבוב של 180 מעלות, פגע ברכבים חונים ונמחץ.

צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו של נהג הרכב הפרטי, גבר בשנות ה-30 לחייו ופינו לבית החולים בילינסון מספר פצועים, בהם אישה בשנות ה-30 לחייה במצב בינוני עם חבלה בחזה ונוסע נוסף במצב קל. נהג האוטובוס פונה אף הוא לבית החולים במצב קל.

כוחות גדולים של משטרה, מד"א ואיחוד הצלה הגיעו למקום, כמו גם לוחמי כבאות והצלה, צוותי החלוץ של כב"ה פעלו ממושכות וניסרו את הרכב הפרטי, במטרה לחלץ את הנפגעים שישבו בתוכו.  

מחקירת המשטרה עולה כי ברכב נמצאו בקבוקי אלכוהול, ולכן החקירה מתמקדת בסוגייה האם ההרוג היה תחת השפעת אלכוהול וזה מה שגרם לסטייה שלו מהמסלול. נדגיש כי מדובר בחשד בלבד ועד שלא יתקבלו תוצאות בדיקות שנערכו לא ניתן יהיה לקבוע בוודאות את נסיבות התאונה הקטלנית

אתי לוי, שנסעה ברכבה הפרטי מאחורי האוטובוס, הייתה עדה לתאונה המחרידה: "נסעתי בכביש, האוטובוס נסע לאט. אני לא רוצה לחשוב אפילו מה היה קורה אלמלא הייתי מנסה לעקוף אותו. ראיתי את רכב המזדה מגיע במהירות, בנסיבות שאני לא יכולה להסביר, הוא התנגש באוטובוס חזית אל חזית שמאל של האוטובוס. כתוצאה מכך, הוא ביצע סיבוב מלא במקום ונמחץ".

פאראמדיק מד"א יצחק אלון סיפר:"ראינו אוטובוס ורכב מעוך בצידו, נהג הרכב היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם חבלות בפלג גופו העליון, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נוסעת ונוסע שהיו איתו ברכב נפצעו בינוני וקל לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים, נהג האוטובוס גבר כבן 50 שחש ברע, פונה לבדיקות בבית החולים כשמצבו קל".