התקפה חריפה על האזרח מס' 1 (לשעבר): בעקבות פרסום התחקיר על התעמרות, לכאורה, בבית הנשיא לשעבר, ראובן (רובי) ריבלין, היחצ"ן ואיש התקשורת רני רהב, פרסם היום (ראשון) שרשור טוויטר כועס במיוחד שטוען כי הנשיא שכולנו אהבנו לאהוב "מתגלה לאט לאט", לדבריו, לאדם שהוא "לא בדיוק מה שחשבו".

"וואו", כתב רהב בחשבון הטוויטר שלו, "הנשיא 'הכי אהוב על תל אביב', בגלל השנאה לראש הממשלה נתניהו מתגלה לאט לאט לא בדיוק מה שחשבו". לאחר מכן התחיל למנות את הנימוקים לקביעתו זו במספרים, אך לא לפני ששיתף את הכתבה שחשף אמש יוסי מזרחי בחדשות סוף השבוע של ערוץ 12 על מקרי ההתעללות, לכאורה, בבית הנשיא. "הראשון שהפר את הסגר", התייחס כאמור רהב לנשיא לשעבר. "אנו לא עשינו את ליל הסדר עם ההורים, והוא סעד בבית הנשיא עם בתו".

"הנשיא ריבלין מכר את ביתו חודשיים לפני תום הכהונה, ולכן הפעיל את החוק שהמדינה מחוייבת להשכיר לו דירה מפוארת", הוסיף. "עכשיו התחקיר העיתונאי הראוי בחדשות 12 מדבר בעד עצמו". הוא המשיך וכתב: "נאה דורש, נאה לא מקיים. אני הכרתי אותו עוד מהימים שהיה בקשר עם דודי אפל, עבורי זו לא הפתעה". רהב טען: "לצערי, רק בשנה האחרונה כולכם מתחילים להבין מי האיש".

רובי ריבלין מול פסלו בבית הנשיא (צילום: שלו שלום/TPS)
רובי ריבלין מול פסלו בבית הנשיא (צילום: שלו שלום/TPS)

"עוד דבר", המשיך איש התקשורת: "ישנה משפחה אחת בישראל וחברת כנסת לשעבר, שהכי סגדו לו משום שזה התאים לאג'נדה שלהם, למרות שהוא זה שצרח, השפיל והעליב את ראש הממשלה אריק שרון. שרון היה זה שלקח אותו מהספסל האחורי בכנסת לתפקיד יו"ר הכנסת והוא ביום ההתנתקות התנהג באופן הכי לא חברי שיש והשאר היסטוריה".

"תזכרו לא לסגוד רק בגלל שזה מתאים לכם", סיכם רהב. "הנשיא הזה היה הכי תקיף נגד הסכמי אוסלו. בבית הנשיא ביום העצמאות כאשר ציינו את שנת איחוד ירושלים, ראש הממשלה ושר הביטחון שנרצח הרמטכ"ל הענק של ישראל, יצחק רבין, כלל לא הוזכר בטקס. לאט לאט, תגלו מדי יום, מי הוא האיש אשר סגדתם לו".