רעידת אדמה הורגשה היום (ראשון) בצפון הארץ בעוצמה 3.5 בסולם מגניטודה ובמרחק 16 ק"מ דרומית מזרחית לטבריה, כך על פי עדכון מפיקוד העורף. תושבים בחלקים נרחבים בצפון דיווחו על הרעש, כמו כן התגלו סדקים בבניינים בטבריה.

מהמשטרה נמסר כי הרעידה הורגשה במקום שבו הורגשה רעידה דומה הלילה. עוד נמסר כי נרשמו קריאות במוקדי 100, אולם לא דווח על נפגעים ונזק ואין התרעה לצונמי.

כזכור, אמש רעידת אדמה הורגשה בצפון הארץ בעוצמה 3.7 ובמרחק של 16 קילומטרים צפונית מזרחית לבית שאן, כך על פי עדכון מפיקוד העורף. מהמשטרה נמסר כי "רעידת האדמה התרחשה באזור קפריסין בעוצמה של 3.7. הרעידה הורגשה בישראל באזור בית שאן שבצפון ונרשמו עשרות קריאות במוקדי 100. לא דווח על נפגעים ונזק ואין התרעה לצונאמי".

פרופ' זוהר גבירצמן, ראש המכון הגיאופיסי, שיתף בפרטים נוספים על האירוע: "רעידה כזו לא מפתיעה אותנו מפני שמי שנוסע מבית שאן לכיוון צמח רואה את המצוק הגדול שנמשך עד טבריה, והוא אחד המצוקים, אחד השברים הגיאולוגיים - חלק מהמערכת הגדולה של בקע ים המלח, השבר הסורי אפריקאי".

בעקבות רעידות האדמה שהתרחשו בטבריה מציין עו"ד שלום וסרטייל,  יו"ר חברת הנדל"ן ציפחה אינטרנשיונל, כי "על מנת לחזק את עמידותם של בניינים ברעידות אדמה בישראל, אושרה תוכנית תמ”א 38, אך זו נותנת מענה חלקי בלבד, שהרי לא ניתן לאוכפה על דיירי כל בניין. כמו כן, במקרים רבים של היעדר תוכניות קונסטרוקציה מקוריות של הבניין, נעשה הבינוי תוך כדי ניסוי ותהיה על כל הסיכון וההשלכות החמורות הכרוכים בכך. בנוסף, פעמים רבות התוכניות אינן תואמות את המציאות בשטח בשל שינויים שבוצעו באופן פרטי במרוצת השנים על ידי  הדיירים. מבחינה זו ישנה עדיפות גדולה לתוכנית פינוי בינוי ועוד יותר לתוכנית בינוי פינוי שנוחה בהרבה עבור הדיירים בתקופת הבניה".