בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח קולני בעקבות הראיונות שהעניק ראש הממשלה נפתלי בנט לכלל העיתונות המודפסת, לרבות הריאיון שפורסם ב"מעריב".

ינון פתח את דבריו: "שישה מנדטים, חמישה ראיונות מפרגנים בסוף השבוע, ארבעה אחוזי תמיכה. איך יכול להיות שיש לו יותר תומכים בתקשורת מאשר בקלפי? איך הוא כל כך מקבל פרגון עם הראיונות החמודים, איך זה יכול להיות? מה אני לא מבין פה? כולם פתחתם לו שטיח אדום. אם בנט הוא חיקוי של נתניהו, אז למה לא נתניהו?".  

בתגובה, השיב בן: "סוף סוף יש ראש ממשלה שמתראיין. אני מלווה את בצמד בנט ושקד מ־2006 וזו באמת הברית הכי חזקה שראיתי בפוליטיקה. כרגע זה לא, אך איילת לא הולכת לשום מקום. את השאלה האמיתית אתם לא שואלים את עצמכם - איך נתניהו, אדם שיש לו תמיכה אישית כל כך גדולה לא מצליח לגייס עוד נגיעה כדי להיות ראש ממשלה. התשובה - הוא רקוב. האומיקרון קורס". 

בהמשך, הוסיף: "ישראל נמצאת במצב מצוין, הכל לפי התוכנית ולפי גרף האומיקרון בעולם. מספר המאומתים היומי יורד, וההחלטה לבטל את מתווה הבידודים בבתי הספר הייתה מצוינת. את זה גם השופרות יודעים, אך הם מנצלים את הימים האחרונים של האומיקרון". 

בהמשך, החלו לעלות הטונים בהקשר לסוגיית פרשת הצוללות, ובן דרש להעמיד את הדברים על דיוקם: "קבעתי לעצמי לא לעזוב לפני שאשאל אותך את השאלה הזו, תמשיך בלעדיי ויש תוכנית, אין בעיה. האם תינתן לי האפשרות לענות לך בלי שתחתוך אותי כל הזמן? ככל שתגיד עליי יותר דברים, כך אהיה יותר גאה בעצמי".

משאיים לעזוב את השידור ברוח סערה, הדגיש מגל: "אל תאיים בלעזוב, אם אתה רוצה לעזוב - תעזוב ואל תחזור. מותר לי לקטוע אותך. בדקתי, יש תוכנית בלעדיך ועלו שמות בלעדיך. אתה מלא פייק כהרגלך. למה אתה כל הזמן משקר, אני משתגע. אתה לא מסוגל לומר אמת? אתה לא מאיים עליי עם הצוללות. בכל מקום שאתה תשקר, אני אגיד שאתה שקרן, אין לך חסינות. תתקדם". 

בסיום דבריו, התייחס בן לקמפיין שפרסם ש"ס והאשים את מדינת ישראל בהרעבת ילדים: "אלו דמעות תנין, האדם נמצא באחד המקומות הכי יקרים בעולם. מי שמציג את עצמו כנציג השקופים והוא לתפיסתי זה שמונע מהם להתקדם, זה אותו דרעי". מגל, אם כן, לא הסכים גם עם דבריו במישור זה: "הממשלה הזו קמצנית ורשעית". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש,103fm.