המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רז נזרי, הודיע היום (שני) במכתב לעובדי משרד המשפטים כי יסיים את הקדנציה שלו מוקדם מהצפוי, במקום לסיימה בעוד כשנתיים וחצי: "בכוונתי לקבוע מועד פרישה לעוד כמה חודשים ספורים ואשתדל לסייע בתקופה זו ככל הניתן".

כאמור, עם פרישת היועמ"ש הנוכחי, אביחי מנדלבליט, פורסמה אתמול רשימה בת שלושה מועמדים לתפקיד היועמ"ש החדש, אשר המשנה שלו, רז נזרי, אינו ביניהם. ברשימה נמצאים: עו"ד גלי בהרב-מיארה שישמשה בעבר פרקליטת מחוז תל אביב (אזרחי), עו"ד רועי שיינדורף, עו"ד איתי אופיר. בנוסף שר המשפטים, גדעון סער הודיע היום כי ימליץ למנות את עו"ד בהרב-מיארה בפני הממשלה.

עוד כתב נזרי: "מוסד היועץ המשפטי לממשלה הוא אמנם ביתי השני מזה למעלה משני עשורים, אך לא נולדתי יועמ"ש וכמובן שאיש אינו חייב לי את התפקיד. בנוסף זכיתי לשרת את המוסד הזה ואת המדינה שנים רבות באין ספור תחומים ונושאים רגישים וחשובים. נבחרתי כבר בגיל צעיר לשלושה תפקידי משנה ליועץ, אני אסיר תודה על זכות זו שנפלה בחלקי".

לאחר מכן בירך במכתבו את המועמדת המובילה מטעם שר המשפטים: "אני רוצה לברך את עו"ד בהרב-מיארה ומאחל לה הצלחה רבה, וכן גם לעמיתיי עו"ד רועי שיינדורף, ועו"ד איתי אופיר על הכללתם ברשימה".

לסיכום טען כי" אין לי כוונה להיכנס לפרסומים השונים על סיבות כאלו ואחרות לכך זהו המצב, ואיני רואה סיבה לכך. על כך אבקש לצטט את דבריו של הבעל שם טוב: 'אם אתה רוצה להיות למעלה, בנה לעצמך הר, אל תחפור לעצמך בור', כך חינכו אותי הוריי, כך אני מחנך את ילדיי וכך אני נוהג בדרכי האישית והמקצועית".