לאחר שדווח כי המשטרה ביצעה לכאורה האזנות סתר לעד במשפט נתניהו, שלמה פילבר, התראיין היום (שישי) נשיא בית המשפט המחוזי בדימוס, דוד חשין, בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM והתייחס לפרשה: "בפירוש לא הייתי חותם על צו האזנה אם הייתי יודע שמשתמשים בתוכנת פגסוס. האזנות סתר זה או להאזין למכשיר טלפון נייח, או למכשיר טלפון נייד, או למיקרופון. אתה מרשה למשטרה להשתיל מיקרופון וכשיש התכנסות של כמה אנשים ואז כל מי שמדבר נקלט, כאן באה הפגיעה כלפי אנשים שהצו לא מיועד כלפיהם". 

"לא העליתי על דעתי שישתמשו בזה בכדי לחדור לטלפון הפרטי שלך או של כל אדם אחר, וידלו משם עולם ומלואו. צריך להבין שטלפון פרטי היום הוא לא רק טלפון, אלא מחשב. לא לזה נתתי צו", הבהיר השופט לשעבר: "הצווים שלי כוונו למישהו שלגביו הוגשו לי ראיות לכאורה, אבל שביסס חשד או לביטחון הציבור או לביטחון המדינה".

"אם הדברים היו תלויים בי, אבדוק מה הם היו רוצים להגיש, ומה שלא היה מכוסה בצו האזנות הסתר לא היה קביל כראיה בבית המשפט", אמר חשין: "אם הייתי מקבל דבר כזה אני הייתי דוחה את הראיה. כאשר שופט דן בתיק, הרלוונטיות מתעוררת כאשר בעיקרון הסנגוריה מקבלת את החומרים שבשלב האזנות הסתר היה אסור להם לקבל. הם יכולים על בסיס זה לטעון כל מיני טענות - כמו למשל הטענה למניעת צדק, אבל די נדיר שראיה נפסלה בגלל זה". 

לגבי השאלה האם צריך לעצור את המשפט עד שתתברר אם הראיה הושגה כדין, השיב: "ככל שהיה תלוי בי הייתי שוקל את הנסיבות".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM