בועז ביסמוט חשף הערב (שישי) בתוכנית אולפן שישי, בה הוא משתתף כפאנליסט קבוע, את הסיבה האמיתית מאחורי פרישתו מעריכת העיתון "ישראל היום", בו היה העורך הראשי בחמש השנים האחרונות. 

בפתח דבריו הבהיר ביסמוט כי הוא לא פוטר מעריכת העיתון אלא פרש מרצונו החופשי. הוא הסביר: "פרשתי כי מיציתי, פשוט מיציתי. אחרי חמש שנים שהייתי עורך העיתון, שזו עבודה לא 24/7 אלא 25 שעות שמונה ימים בשבוע, פשוט מיציתי".

הוא הוסיף וסיפר: "מי שמכיר אותי היטב יודע שזה צעד שאני עשיתי לצערי, אני אוהב את העיתון את בעליו וכותביו וגם את קוראיו, אבל מיציתי". 

כשנשאל על ידי חברי הפאנל על מידת מעורבותה של המוציאה לאור מרים אדלסון בתכני העיתון ובפרישתו אמר חד משמעית: "ההתערבות של המו"לית מרים אדלסון הייתה אפסית, היא לא התערבה בתוכן בכלל ואני מאוד גאה לעבוד בעיתון כזה".

עם זאת, כשנשאל ביסמוט אם היא ניסתה לשכנע אותו שלא לפרוש, הוא בחר לענות באופן מעורפל: "יש להניח שהיא ניסתה לשכנע אותי להישאר, לא מתכוון להיכנס לזה". 

חברי הפאנל ניסו לשאול אותו על כך שבשער העיתון היום לא נכתבה אף מילה על הדרמה בחקירות נתניהו בעמוד הראשון, אלא רק הרחק במעמקי הגיליון, וביסמוט ענה: "אתה מצפה ממני להגיב על עיתון שלא אני ערכתי?"

הוא הוסיף: "ציפיתי מחברי הפאנל לברך אותי, תראו איפה העיתון נמצא היום, כמה זה משמח כמה רעש ההודעה הזו עשתה בשבוע האחרון קיבלתי איזה 1293 הודעות וואטסאפ סביב זה, טירוף".

לסיום, ביסמוט הבהיר כי הוא ימשיך להגיע לאולפן שישי כפאנליסט והבטיח: "מה שאמרתי בעבר כעורך ישראל היום אני אגיד גם בעתיד". 

הוא גם שיתף בסיפור אישי ואמר: "השבוע בפעם הראשונה ישבתי והכנתי עם הבן שלי שיעורים, עכשיו שאני לא בעבודה של 25 שעות 8 ימים בשבוע. הכנתי איתו בפעם הראשונה שיעורי בית".