מדלג הלאה: ניצב ג'מאל חכרוש, ראש אגף סייף במשטרה שתועד כשהוא מדלג מעל גופת קורבן רצח, הודיע בתחילת השבוע על פרישה מידית מהמשטרה לאחר 44 שנות שירות. חכרוש, שממצאי הדו"ח של צוות החקירה בראשות ניצב בדימוס אהרון אקסול אודות התקרית בה היה מעורב יפורסמו בימים הקרובים, התראיין הערב (שבת) ל"חדשות 13" והבהיר כי במשטרה לא דרשו שיתפטר מתפקידו: "אף אחד לא הראה לי דלת החוצה, המשפחה אמרה לי שעשיתי מספיק".

לטענתו של חכרוש, אופן התנהגותו בזירה היה ראוי, ואין בו חרטה על התנהלותו ועל כך שלא הגיש עזרה לקורבן: "כל נגיעה באדם הזה הייתה יכולה להזיק לו, ומאחר שאני לא פרמדיק, לא דוקטור ולא אחד שיכול להגיש עזרה ראשונה - אני לא מחכה לוועדה שתוציא את צדקתי, אני יודע שפעלתי נכון", אמר.

"אני ישבתי עם המפכ"ל ביום האחרון שבו ביקשתי לפרוש, במשך כמה שעות טובות. אני הסברתי לו את המניעים שלי לפרישה, והוא קיבל אותם", אמר חכרוש והדגיש כי במשטרה לא דרשו שיתפטר: "אף אחד לא הראה לי דלת החוצה, המשפחה אמרה לי שעשיתי מספיק".

עוד הוסיף, כי "הוועדה חיצונית ולא משטרתית, וכאמור פרשתי מלחץ של המשפחה שלי. אני עוזב, גאה במה שעשיתי בעבר - והעתיד יגיד את שלו".