אתמול דווח כי גבר כבן 30 ממרכז הארץ זכה בפרס הגדול ביותר אי פעם בהגרלת הלוטו - 80 מיליון ש"ח. אחמד פהמי נאסר, צעיר מטורען, נחשד בטעות על ידי חלק מסביבתו כזוכה הגדול, והדבר גרר איומים שקיבל. הבוקר (שני) שוחח עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

בפתח דבריו תיאר נאסר את השתלשלות העניינים: "היה יום שגרתי רגיל, היית בעבודה בבוקר, פתאום אני מקבל שיחות מחברים ומקרובי משפחה שזכיתי בלוטו. בהתחלה חשבתי שזה בצחוק, מסתלבטים עליי, צחוק של חברים. אחרי כמה דקות שולחים לי תמונה בווטסאפ שיש כל מיני אתרים שפרסמו את זה עם תמונה שלי ותמונה של הילדים שזכיתי. מעולם לא היה ולא נברא. זה בטיפול המשטרה, עובדים על זה. רוצים לדעת מי הפיץ את זה".

"התחלתי לקבל איומים, טלפונים, הייתי בעבודה לא ידעתי מה קורה, את האמת אני לא מבין בדברים האלה, לא מילאתי טופס ולא כלום. מקסימום מגרד חישגד ב-20 ש"ח. אני יצאתי ישר בסרטון בכל האתרים, הקלטתי סרטון שאמרתי שלא זכיתי ואני לא מבין בדברים האלה. אני את שלי אמרתי ועשיתי, לא זכיתי ולא כלום. מחר נוסע לעבודה כמו כל יום רגיל. מאיימים אבל צריך להביא פרנסה לילדים, אוכל, לחם לילדים", הוסיף.

לבסוף נשאל נאסר האם הוא רוצה למסור משהו לזוכה האמיתי, והשיב: "הייתי אומר לו שיהיה לו לבריאות עם הכסף, אם הוא יכול לעלות בסרטון בלי הפנים ולהגיד שזה הוא ולא אני, אני אשמח. הלוואי שירדו ממני. הלוואי".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm