מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, התייחס הבוקר לחשיפת "כלכליסט", לפיה המשטרה חדרה לטלפונים הניידים של שורת אנשי ציבור, וביצעה האזנות סתר, ואמר כי בכוונתו לבחון את השימוש בתוכנת פגסוס. אנגלמן אמר את הדברים בכנס ירושלים של עיתון "בשבע". ברקע הדברים שוחחו בן כספית וינון מגל על פרשת האזנות הסתר בתוכניתם ב-103FM.

על הפריצה למכשיר הטלפון של שר הביטחון בני גנץ ב-2019, שיוחסה לאיראן, אמר כספית: "יש הרבה מאוד דרכים בעולם הסייבר, שבהן פריצה תיראה כאילו היא באה מכיוון מסוים. אני לא יודע מי פרץ לטלפונים של גנץ, אני לא בטוח שזה נתניהו, אך זה קורה כשנתניהו מכניס את הסייבר בעוצמה".

עוד הוסיף: "נתניהו מכניס את כל הטכנולוגיות הללו, ואחד מעוזריו אומר 'ידענו לעקוב אחרי הטלפון של כל אחד'. בקיצור, אני אומר שצריך לחקור את כל זה. אנחנו לא במצוקה, כישורי האבחון שלך לא נדרשים לנו. מי שנמצא במצוקה באופוזיציה אלו אתם. כל מה שנעשה, אם נעשה, קרה במשמרת שלכם, בכל העמדות. גם מה שאנו רואים עכשיו זה עוד תעלול של הימלטות החשוד מאימת הדין. ספוילר - הוא לא יימלט מאימת הדין". 

מגל לא התרגש מהדברים ואמר בתגובה: "עכשיו בעצם ביבי פרץ לטלפון של גנץ, ועבד על השב"כ שבעצם האיראנים פרצו. גם בזה נתניהו אשם? הוא רצה להילחם בזה. איך אפשר לצאת מכם? לופים אינסופיים, זה כמו סרט אימה".