שני פועלים כבני 30 נמצאו היום מחוסרי הכרה, לאחר שנפלו מגובה באתר בנייה ברחוב הרב ניסים בתל אביב. מותם נקבע במקום ומשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת העבודה. על כך, חת'אם אבו סביתאן, קרוב משפחה של שני הפועלים שנהרגו, שוחח היום (רביעי) עם ענת דוידוב ב-103FM ואמר: "דיברנו איתם הרבה פעמים על כך שהעבודה הזאת קשה ומסוכנת".

בפתח דבריו, סיפר חת'אם על קרוביו: "אחד בן 21 והשני בן 27. ע'זי הוא לא נשוי, רווק. אחמד נשוי טרי, יש לו ילד בדרך. הוא שלוש שנים חיכה לילד הזה. הם עבדו בעבודה הזאת יותר משנתיים. שמענו הרבה בחדשות על דברים כאלה. הם אמרו לנו, 'אין עבודה אחרת'. אנחנו כבר התארגנו על זאת ו'אנחנו רוצים פרנסה', והנה הגיע היום". 

בהמשך, נשאל האם לא פחדו מהעיסוק במקצוע, והשיב: "הם פחדו. הם צילמו את עצמם כל יום, דיברו איתנו, אמרו לנו, 'הנה אנחנו רואים את מזג האוויר, אנחנו למעלה'. הם פחדו קצת, אבל לא היה להם משהו אחר. אמרו, 'אין לנו משהו אחר, אנחנו התארגנו'. הם עזבו פעם, והמנהל שלהם אמר להם, 'אני אתן לכם עוד כסף'". 

"הם לא עושים כלום, לא עושים בעיות. מהעבודה לבית, מהבית לעבודה. הם עובדים יותר מ-12 שעות לפעמים. הם חזרו אתמול בשבע בערב, אמרו לי שלום, ובחמש בבוקר הם קמים. את מבינה? אין להם זמן לשבת עם ההורים, עם אנשים, הם כל הזמן בעבודה. צריכים להתפרנס", הוסיף.

בסיום סיפר על פרטי החקירה של המשטרה: "הבנתי שהפיגום עצמו, איפה שהם נקשרו, הוא נשבר. לא יודע, לא הבנתי בדיוק. הבנתי שהם היו קשורים, אבל עוד מעט נבין הכול. הם לא נותנים לנו להיכנס, יש לנו בעיה עם המשטרה. הם אומרים, 'אנחנו בודקים'. אנחנו שלוש שעות עומדים פה ליד הבניין, כל המשפחה כ-50 איש". על אשתו של אחמד אמר: "זו הבעיה הגדולה עכשיו. היא בהיריון ולא מרגישה עכשיו בכלל טוב. היא לא מבינה מה קורה". 

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM