השופטת לשעבר אתי כרייף ששמה לא מפסיק לייצר כותרות התפקדה בשבוע שעבר לליכוד. כרייף, שעזבה את תפקידה ב-2019 בעקבות פרשת "מין תמורת מינוי", התראיינה לפני כשבועיים ל"עובדה" ומאז זכתה לתמיכה רחבה בקרב תומכי ליכוד ולא פסלה כניסה בעתיד לפוליטיקה. בנוסף, היא יוצגה על ידי אחד מעורכי הדין של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, עמית חדד, ועל ידי יועץ התקשורת שלו, עופר גולן.

לפי חוקת הליכוד, כדי להתמודד בפריימריז בליכוד נדרשת תקופת אכשרה של שלוש שנים מאז ההצטרפות למפלגה, אלא אם כן המועמד מקבל אישור מיוחד מיו"ר המפלגה. כדי להצביע בפריימריז בליכוד נדרשת תקופת אכשרה של 16 חודשים, אלא אם כן יש אישור מיוחד מיו"ר המפלגה.

כרייף שוחחה הבוקר עם גדעון אוקו ב-103FM, על מנת להסביר מה עומד מאחורי המהלך האחרון בשרשרת פעולותיה. לדבריה, ההתפקדות היא בסך הכל "התנהלות טבעית, שלא לומר ספונטנית". בנוסף, כרייף טענה כי היא "לא יודעת אם אני מודל, לא מרגישה סמל".

עוד סיפרה השופטת לשעבר, כי היא גדלה בבית מרכז-ימין, אך שמרה על עמימות דעותיה "מתוך מתן מעמד לתפקידי הציבורי לכאורה. אם זה היה מתוכנן או מניפולטיבי, לא הייתי מתייצבת במסעדה בנתניה וחותמת עם עט בשקל אלא בסניף הליכוד. לא כולם אוהבים אותי, זה מותר ולא חייבים אך בסך הכל התפקדתי. כולם יכולים לנשום לרווחה", הוסיפה.

האם כרייף תוסיף מנדטים לליכוד? הצביעו בסקר.