חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) התראיינה הבוקר (שישי) לתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM ושוחחה עמו על כמה נושאים הנמצאים על סדר היום. בראשית השיחה, התייחסה לסוגיית הדחתו של פרשן גלי צה"ל, יעקב ברדוגו, שהודח אתמול מהגשת תוכניתו ואמרה על כך: "זה ציד מכשפות שנועד להשתיק את הימין ולא לתת לאג'נדות אחרות לבוא לידי ביטוי".

"השדרן שהכי מאזינים לו ברדיו והיה הכי מאוזן הוא ברדוגו, גלי צה"ל זו לא איזו תחנה פרטית, גלי צה"ל ממומנת על ידי הציבור הישראלי", אמרה ח"כ רגב: "אין אלטרנטיבות ברדיו, זו תחנה צבאית שממומנת על ידי כספי הציבור והיא צריכה להתנהג כמו ערוץ אחד, צריך לתת במה לגיוון הדעות בחברה הישראלית. מה כל כך הפריע להם שתהיה תוכנית לברדוגו ולירון וילנסקי? מה זה הפריע להם? אחד מביא אג'נדה כזו והשני אג'נדה שנייה". 

כשנשאלה האם היא תחרים גם את גל"צ כמו פוליטיקאים אחרים ממחנה הימין, השיבה: "אני מתלבטת, מצד אחד זה מה שהם רוצים - שאנשי ימין לא יבואו לידי ביטוי. מצד שני, אסור להשאיר את הבמה רק לאנשי השמאל. בעיניי צריך בכלל לפרק את גל"צ. או שיפריטו אותה ושתהיה תחנה עצמאית פרטית. זו חוצפה שחיילים על מדים באים ושואלים שאלות פוליטיקאים. אני רוצה לחזק את ברדוגו ולהגיד לכולם - אף אחד לא ישתיק אותנו. אנחנו נגיד את מה שאנחנו רוצים ונמשיך להביע את אג'נדות שלנו, ובעזרת השם אנחנו גם נחזור ובגדול".

נתניהו על הדחתו של יעקב ברדוגו (צילום: דוברות הליכוד)

לאחר מכן התייחסה רגב לפרשת NSO ותקפה: "המשטרה עוקבת אחרינו, הפכנו להיות אולפן הקלטות אחד גדול. אני לא אופתע אם עוקבים אחריי גם. זה לא יכול להיות שיש כאן מאפייה בחסות החוק, המערכת הזו היא מערכת שנועדה בעצם לטובת ריגול, לטובת טרור, לטובת עבריינים מסוכנים. לא לטובת סחיטה של אנשים שמפריעים למשטרה כי היא לא מסוגלת לעשות את עבודתה".

"אין שאלה שזה משליך על תיקי נתניהו, וגם צריך להפסיק המשפט", טענה: "אנחנו מבינים שהם השיגו את עד המדינה בעזרת תוכנת פגסוס ובצורה לא חוקית. זה דגל שחור שמתנוסס מעל מערכת אכיפת החוק, ואין כאן אמון של הציבור - לא במשטרה ולא במערכת המשפט. יש לקיים ועדת חקירה ממלכתית ועצמאית ולא ברשות שופט, שלא יעשה הנחות לחברים שלו".

כשהובהר לחברת הכנסת מ'הליכוד' כי ועדת חקירה ממלכתית היא תמיד ברשות שופטים, אמרה: "אבל המצב הוא ששופט מביא שופט, ושופט חבר של שופט, והבת של השופט הזה חברה של הבן של השופט הזה".

"לנו כממשלה לא היה שום קשר לזה, אמנם הגורמים הרלוונטיים היו מינויים של נתניהו, אבל זה לא אומר שידענו על השימוש באמצעים האלה כנגד אזרחי המדינה. יש כאן מפכ"לים וחוקרים בכירים שהחליטו לעשות לעצמם דין יחד עם הפרקליטות ועם בתי המשפט. הם הרגישו שיש מאחוריהם רוח גבית זו היהירות והשחצנות והתחושה שהם כל יכולים", תקפה רגב.

"ראש הממשלה שצריך להיות בוגר ואחראי עומד ליד כיסא ריק, בסופו של דבר הוא חייל מספר אחת של עבאס. בנט צריך ללכת הביתה", והוסיפה: "שיבין שהוא לא מסוגל לנהל מדינה, ויפסיק להפקיר את הציבור. גם ברמה הביטחונית, גם ברמה הבריאותית, וגם ברמה הכלכלית. הממשלה עושה דבר אחד והוא להכין את המתים. הם פשוט לא מסוגלים להתמודד עם הקורונה, ולכן הם השאירו את הכל פתוח".

כשנשאלה האם ישנו דה לגיטימציה לדמותה בציבור, השיבה: "זה לא מעניין אותי, התקשורת מבינה שרוב הציבור הליכודי שבוחר בי, רוב הימין, יודע שאני באתי לשנות דברים ולעשות מהפכות: גם בתרבות, גם בספורט, וגם בתחבורה. אני לא מתכוונת לעבור להם בגרון בשקט, אני מתכוונת לשים להם מראה מול הדברים המכוערים שקורים".

"זה לא הגיוני שבנט עשה מסיבת עיתונאים עם ליברמן ואומר שיש לו הסכם חדש עם הציבור והוא פועל לפי מערכת הערכים שלו - לחזק את החזקים. לחזק את העשירים. ככה הוא פוגע במעמד הביניים", אמרה: "לתת למשפחה מהרצליה 5,000 שקל בשעה שמשפחה מדימונה תקבל בין 0 ל־800 שקלים? זו האג'נדה שלו, וזו ממשלה חזירית ומנותקת", אמרה.

מסיבת העיתונאים של בנט, ליברמן וברביבאי על התוכנית הכלכלית (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)
מסיבת העיתונאים של בנט, ליברמן וברביבאי על התוכנית הכלכלית (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)

לאחר שהצהירה בעבר כי היא מעוניינת שיהיה במדינת ישראל ראשת ממשלה מזרחית, נשאלה רגב לגבי סיכוייה להיכנס לתפקיד: "קודם כל אני מאוד שמחה שנתניהו קיבל את ההחלטה הנכונה להמשיך ולהוביל את הימין. אך כל עוד הוא פה אמרתי כבר שאני יחד איתו. ביום שאחרי אני באמת חושבת שהגיע הזמן למועמד מזרחי. לא רק לראשות ממשלה או לסייעת הליכוד, אלא גם לתפקיד נשיאת בית המשפט העליון".

"ביום של אחרי ביבי יש אנשים מעולים במפלגה", טענה חברת הכנסת מ'הליכוד': "אני לא רוצה לקבל כרטיס ירוק רק כי אני סיבוני, אבל אני לא רוצה לקבל כרטיס אדום רק כי אני סיבוני. אני רוצה שאנשים יבחרו לתפקיד על פי היכולות והכישורים שלהם. אני חושבת שהגיע הזמן שזה יהיה. לצערי כשזה לא קורה מקימים ליכוד ב' כמו כחלון שעזב את הבית. אני מתכוונת להישאר בליכוד ולעשות את המהפכה בבית. זו היכולת שלנו להיות חברה בריאה וצודקת שלא אותה אליטה מקבלת את התפקידים ואת מוקדי הכוח".