בן כספית תקף הבוקר (רביעי) את העיתונאי גדעון לוי, בצל סערת הדחת יעקב ברדוגו מגל"צ ולאחר שלוי, כך לטענת כספית, השווה ביניהם. "אענה לגדעון לוי בהרחבה כי שרץ מהסוג שלו צריך להיות מטופל ולא בכפפות של משי בד"כ לטרולים אני לא מגיב אבל פה מדובר בטרול, חיפושית זבל שמפלסת את דרכה לאורך השנים בתעשיית השלום", אמר בפתח דבריו.

"הבן אדם רוב הזמן בביזנס קלאס נוסע לוועידה אנטי ישראלית כלשהי כדי להכפיש אותנו ולגדף אותנו לטעון שאנו מדינת אפרטהייד ,לכן כל מה שצריך לעשות זה להלוות כסף ולשלם לו שימשיך להמשיך להכפיש אותו רק כדי לראות את הבעת המבוכה על פניהם של השופרות ,גדעון לוי נגד בן כספית? זה אומר שאנו צריכים להיות בעד בן כספית, מה עושים עכשיו? הבן אדם קרא לטייס חייל האוויר רוצחים", הוסיף.

עוד אמר כספית כי "אם אני צריך לבחור לעצמי אויב אז גדעון לוי זה האיש. רק תמשיך חיפושיונת זבל קטנה. סגנון זה עניין של טעם הוא טען שאותי אף אחד לא ידיח ואני מודח די סדרתי והוא משווה בן אדם ש-36 שנה עוסק בעיתונות נטו לא הוצנח לשום תפקיד אלא התחיל במדור הספורט של מעריב".

"הבאתי אחלה סיפורים שם, 36 שנה, יש חמישה ספרים ו-300 כותרות ראשיות שהרעידו את המדינה לכל הכיוונים, קמפיינים, שליחות בארה"ב, תפקידים, מריבות, צעקות, נפילות, פאשלות, עבודה, עיתונות. משווה את זה לעסקן והוא אומר אני לא עיתונאי והוא גם לא פרשן שהושתל. יש עדויות הבן אדם אם לא היו משתילים אותו להיות בליבת גלי צה"ל ולא נותנים להיות סייד קיק, כמו שאריה אלדד אידיאולוג אמיתי סייד קיק אצלי בחמש ,הוא לא יחלום להשתלט על מאה ושלוש. אז הוא פשוט ירה לעצמו ברגל זה לגבי עצם ההשוואה", אמר.

גדעון לוי (צילום: פלאש 90)
גדעון לוי (צילום: פלאש 90)

בהתייחסו לרייטינג, אמר כספית כי "התוכנית שלנו פופולרית בצורה בלתי רגילה, יש בה משהו אחר. התוכנית של אריה אלדד ושלי עלתה בעשרות אלפי מאזינים ונמצאת על מאה אלף מאזינים. הכי גבוה שהייתה אי פעם. ברדוגו קיבל את הרייטינג, קיבל 50 אלף מאזינים ב-TGI האחרון, בעת החדשה גלי צה"ל הפסידו לקול ישראל ברצועה המקבילה. אתה יכול לעשות תחרות בין שני אנשים שנמצאים עם אותו קהל יעד של 9 וחצי מיליון מאזינים ואני לא נמצא שם".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103FM