"איש הכספים" חוסל: אבי ביטון, בכיר בארגונו של שלום דומרני, נרצח הלילה (בין ראשון לשני) ושניים נוספים נפצעו באורח קשה בפיצוץ מטען ברכבם, עת שנסעו ברחוב יצחק בן צבי באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של הקורבן שנלכד ברכב, ופינו לבית החולים ברזילי גבר כבן 31 בהכרה, עם חבלה רב מערכתית, וגבר כבן 26 עם פגיעות הדף.

באוקטובר 2013 נפצע ביטון באורח אנוש מפיצוץ מטען ברכב, שבו מצא את מותו חבר נוסף בארגון. לאחרונה הוא נעצר בחשד למעורבות בעבירות חמורות, אך שוחרר.  

הכתבה במעריב על ניסיון חיסול אבי ביטון ב-2013 (צילום: ארכיון מעריב)
הכתבה במעריב על ניסיון חיסול אבי ביטון ב-2013 (צילום: ארכיון מעריב)

חוקרי המשטרה החלו בחקירת נסיבות האירוע וחבלן משטרה החל בסריקתו. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באירוע על רקע פלילי ועל פי החשד מדובר ברכב שקשור לארגון הפשיעה של שלום דומרני, טרם נעצרו חשודים. כמו כן, במשטרה בודקים חשד לפיו הקורבן ניצל לפני כשמונה שנים מפיצוץ מטען ברכב בו נסע עם חבר שמצא את מותו.

מדובר בפעם הרביעית בתוך שלושה שבועות שמתבצע פיצוץ של רכב על ידי מטען חבלה. לפני כשבוע, רכב התפוצץ ועלה באש בבית שקמה, כוחות כיבוי ומשטרה הוזעקו למקום ופעלו לכיבוי הדליקה. מתחקור ראשוני של הכוחות בשטח עלה כי מדובר באירוע פלילי, שכן הוצמד לרכב מטען. לא דווח על נפגעים.

שבוע קודם לכן, אם בהריון ובתה התינוקת נפצעו באורח בינוני בפיצוץ רכבם ברחובות. מחקירת המשטרה עלה כי ככל הנראה מדובר בניסיון חיסול בו המטען הוצמד לרכב הלא נכון והייתה טעות בזיהוי.