צמד השדרנים אראל סג"ל ודוד ורטהיים פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בדיון סביב הראיון עם רזי ברקאי, שדרן גלי צה"ל הוותיק שסיים לאחרונה את תפקידו, ששודר אמש בחדשות 12. 

"אני אהבתי כששאלו אותו על עניין יעקב ברדוגו והפופולריות שלו, והוא אמר שגם לצרכני פורנו והימורים יש פופולריות", עקץ סג"ל, "תודה באמת רזי". דוד מצדו טען כי "ברדוגו הביא אישורים לכך שהוא שתול של נתניהו". לדבריו, ותיקי התחנה הרגישו כי "השלטון נכנס לתמונה, שהכניסו עסקנים".

סג"ל גונן על ברדוגו ואמר: "האירוע הזה עשה טוב לגל"צ? האם הוא לא נתפס פוליטי?, ברמה הפרקטית זה לירות לעצמך ברגל. להוריד תוכנית מאוד מצליחה בטענה ל'שלום הציבור', זו שערורייה". 

דוד חזר להתייחסותו לראיון אמש, ואמר: "ראיתי משל לאופן בו גל"צ, כתחנה צבאית, שולטת בחיים התקשורתיים שלנו". הוא הוסיף: "עמית סגל שאל את רזי שאלה יפה – 'תגיד את האמת בכנות, כשראיינת את הרמטכ"ל בגלי צה"ל היה הבדל באופן בו ראיינת אותו לאופן בו ראיינת אותו בקול ישראל? הרגשת יותר מחויב?', במילים אחרות 'היית מצנזר את עצמך ששידרת בתחנה?', והוא נתן תשובה מגומגמת ואמר שאינסטינקטיבית הוא חושב שהוא צודק". 

"זה מעניין כי באותו אופן בדיוק יונית לוי ועמית סגל השאל האם היו מראיינים את רזי ברקאי אם לא היו מגל"צ באותו אופן ואני חושב שכן, אם לא היו גל"צניקים, וחלק מתרבות פס הייצור של עיתונאים צעירים מוכשרים עם מתודולוגיה, האם היו שואלים את רזי שאלות יותר קשות, וזה היה פחות מופע חמים ודביק לסיום קדנציה. שאלות שיותר מנכיחות את הדיון האמיתי של מה שקורה בגל"צ".

אראל סיכם: "לא ראיתי את הריאיון, ראיתי רק את הציטוט. זה היה מספיק להרגיז אותי ברמה פנומנלית תנכ"ית".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.