שוב כדור תועה הוביל לרצח. עורך הדין חוסיין עוואד, תושב הכפר מזרעה שבגליל המערבי שהגיע מלווה באחיו לבית גיסו הנמצא בהליכי גירושין מאחותם, נקלע לסיטואציה במהלכה התגלע ויכוח ביו אחיו לפרוד של אחותם, ובשלב מסוים שלף אחיו אקדח ופגע באחיו, עורך הדין, ובעצם גרם למותו.

במשטרה הצליחו לבצע את מעצרם של שניים מהמעורבים בתקרית - הפרוד, וכן אדם נוסף שעל פי החשד היה מעורב בשיבוש הזירה, והם הובאו לחקירה. בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם לבקש הערב להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה. במשטרה מנהלים מצוד נרחב בניסיון להתחקות אחר עקבותיו של האח החשוד בירי.

מהחקירה הראשונית עולה חשד לפיו עורך הדין עוואד, בן 45, הגיע אל בית משפחת גיסו במטרה ליישב את ההדורים, אולם שילם בחייו, שעה שאחיו נקלע לעימות עם הגיס, במהלכו שלף אקדח וירה כדור שפילח את גופו של עורך הדין.

אמש נורה למוות טאהר שורפי, תושב יפו בשנות ה-20 לחייו, ברחוב קדם בעיר. צוות של מד"א פינה את הפצוע לבית החולים "וולפסון" בחולון, אולם שם בחלוף זמן קצר נקבע מותו. כוחות משטרה גדולים ממרחב יפתח הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות התקרית. הרקע לאירוע הינו פלילי.

הצעיר אינו מוכר למשטרה, אולם משפחתו מוכרת ובשלב לא ברור האם מדובר בסכסוך הקשור למשפחתו או באירוע שכוון ישירות אליו. חוקרי המשטרה כאמור נמצאים במקום, והחלו באיסוף ממצאים לרבות ממצאים פורנזיים. בלשי המשטרה מבצעים סריקות אחר חשודים, החקירה נמשכת.

שני אירועים חמורים באזור השרון הקשורים למגזר הערבי התחוללו בשעה האחרונה. האחד בכפר קאסם, שם דווח למוקד 100 במשטרה על אירוע ירי במהלכו פונה תושב העיר באורח בינוני לבית החולים בלינסון בפתח תקווה. כוחות משטרה וחוקרי מז"פ סורקים את האיזור ובוחנים את הזירה בניסיון לברר את נסיבות האירוע.

בסמוך לאותה שעה התקבלה במוקד 100 של המשטרה הודעה על פיצוץ רכב בטייבה. כוחות משטרה גדולים הוזנקו למקום ופתחו בחקירה לנסיבות האירוע. כתוצאה מהפיצוץ נפגע נהג הרכב, תושב טייבה בשנות ה-50, והוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשמצבו בקשה.

שעות לאחר מכן, גבר בן 30 נפצע באורח בינוני באירוע אלימות בבקה אל גרביה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה כשהוא סובל מפציעה חודרת