"זה תאריך מיוחד שמתאים ליום מיוחד ובחיים לא נפספס אותו", סיפרה אתמול בהתרגשות ריטה, שבחרה להינשא לבחיר לבה אור שרעבי ב־22.2.22. החתונה התקיימה אתמול לקראת הזריחה בפונדק הצלבנים בקיסריה העתיקה, כאשר גם עשרות בני המשפחה והחברים שהוזמנו לא ישכחו את היום המיוחד הזה.

"בחודש אוקטובר, כשהתחלנו לבדוק אפשרויות לתאריכים לחתונה, תכננו את זה יותר לשעון הקיץ, בחודש מרץ, אבל כשראיתי את האפשרויות קלטתי מיד ש־22.2.22 זה תאריך מיוחד", סיפרה עוד ריטה.

"אור העדיף בהתחלה שהחתונה תתקיים במרץ, אבל היה חשוב לי שהיא תהיה בתאריך מיוחד שלא נשכח לעולם. כשסיפרנו למשפחה שלו, הייתה תמיכה פה אחד להקדים את החתונה ל־2.2.22. שכנענו את אור ואנחנו מאושרים ונרגשים".

לא רק הזוגות המאוהבים ביקשו להתחתן בתאריך המיוחד. גם היולדות קיוו להביא את תינוקן לעולם אתמול. אחת מהן הייתה אוראל יעקובי (24) מגבעת זאב, שילדה את בנה בבית החולים שערי צדק בירושלים סביב השעה 2:00 בלילה. אוראל ובנה השלישי התקבלו במחלקת יולדות א׳, שם הצוות העניק לה בחגיגיות את התעודה המיוחדת שהופקה במיוחד לכל היולדות לציון התאריך המיוחד. "הייתה לי לידה מהירה וטובה יחד עם דבירה המיילדת המקצועית והמדהימה", שיתפה יעקובי.

בשמיר אסף הרופא ילדה סיון רבי את בתה הראשונה במשקל של 3.525 ק"ג. "הגעתי לפנות בוקר וילדתי צ'יק צ'ק. כמה כיף ללדת בתאריך כזה זכיר ומיוחד", היא אומרת. במרכז הרפואי לגליל יילדה אתמול רותי ביטון את נכדתה. ביטון משמשת מיילדת בבית החולים בנהריה זה 40 שנה, אבל שום דבר לא הכין אותה לרגע המיוחד הזה, שבו הייתה המיילדת של נכדתה - בתם הבכורה של אינה ושל בנה ניר ביטון, תושבי טירת כרמל.