ההופעות חוזרות לישראל: אחרי שנתיים בהן הקהל הישראלי ישב בבית בגלל מגיפת הקורונה והופעות בינלאומיות היו בגדר חלום, ונטפליקס הייתה מקור הבידור המרכזי - עונת ההופעות של 2022 נפתחת עם בשורה גדולה - להקת "מארון 5" עטורת פרסי הגרמי תגיע להופעה אחת בלבד בישראל, במסגרת סיבוב הופעות אזורי ראשון אי פעם במזרח התיכון.

ההופעה תתקיים הופעה בפארק גני יהושוע (פארק הירקון) תל אביב ב-9 במאי 2022. מכירת הכרטיסים תחל הבוקר (רביעי) ב-Ticketmaster.

הסיור כולל קונצרטים במדינות הבאות:

• קהיר, מצרים ב-3 במאי - הפירמידות

• אבו דאבי, איחוד האמירויות ב-6 במאי - אתיחאד ארנה

• תל אביב, ישראל ב-9 במאי - פארק גני יהושע, פארק הירקון.

Maroon 5 נחשבת לאחת מהלהקות המובילות בעולם וללהקה המצליחה ביותר במצעד Billboard Hot 100 במאה הנוכחית, עם 15 סינגלים, מתוכם 10 שהובילו את המקומות הראשונים. הלהקה זכתה בפרסי GRAMMY, ובמקביל רושמת הישג נדיר גם בספוטיפיי עם למעלה מ-45 מיליון מאזינים חודשיים באפליקציה.

רוב חברי הלהקה מכירים עוד מימי התיכון, אבל באופן רשמי ניתן לומר שהלהקה הוקמה וזכתה לשמה לאחר צירופו של ולנטיין ב-2001. בשנה זו חתמה הלהקה על חוזה הקלטות עולמי בחברת המוזיקה BNG והחלה לבסס את עצמה בתעשיית המוזיקה האמריקאית.



היום מונה הלהקה חמישה חברים: אדם לוין, ג'יימס ולנטיין, מייקל מאדן, ג'סי קרמייקל ומאט פליין. ההצלחה האדירה שלה הגיעה אחרי שנים של עבודה במהלכן יצרה סגנון מזוהה ומיוחד, שמשלב פופ ורוק ומביא איתו יצירתיות, ישירות ושנינות. בשנת 2005, כשהלקה יצאה עם סיבוב הופעות הבכורה - "Songs About Jane", היא זכתה לאהדה מהקהל באופן מיידי. בשנה זו גם זכו בגראמי בקטגוריית "האמן החדש הטוב ביותר ב-2005".

מחירי מכירה מוקדמת: 

• דשא 365 שקלים.

• מתחם הגולדן רינג 695 שקלים.

• VIP  895 שקלים.

הטבות בחברות האשראי:

אמריקן אקספרס – 70 שקלים הטבה בדשא ו-100 שקלים במתחמי הגולדן vip.

כרטיס WONDER -  הטבת 70 שקלים בכל המתחמים.

כרטיס MAX -  הטבת 60 שקלים בכל המתחמים. 

ישראכרט – 50  שקלים הטבה בכל המתחמים.

כרטיס FLY CARD - הטבה של 100 שקלים בכל המתחמים.

לחצו כאן על מנת לרכוש כרטיסים