חשד לרצח ברמלה: בבית החולים אסף הרופא נקבע היום (שבת) בשעות הבוקר המוקדמות מותו של צעיר בן 21, תושב בת ים, שאותר כשעה קודם לכן ברחוב צה"ל ברמלה כשהוא במצב אנוש לאחר שנפצע מדקירה. על פי הערכה ראשונית, הצעיר היה מעורב בקטטה אשר במהלכה נדקר על ידי אלמוני שנמלט מהמקום. כוחות משטרה גדולים פתחו בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות ולאתר מעורבים בקטטה.

השעה היתה סמוך לחמש בבקר, כשבמוקד 100 של המשטרה ובמוקד 101 של מד"א התקבלו קריאות אודות צעיר שנפצע ככל הנראה במהלך קטטה והוא מוטל על הקרקע מדמם ברחוב צה"ל ברמלה. שוטרים שהגיעו למקום איתרו את הצעיר, בזמן שחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים אסף הרופא, כשהוא כאמור במצב אנוש עם פציעה חודרת. 

חוקרי משטרה, חוקרי זירה ואנשי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) של המשטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, תוך כדי איסוף ממצאים וגביית עדויות. בלשי המשטרה עסקו באיתור מצלמות באזור במטרה לנסות ולהתחקות אחר השתלשלות האירוע וכיוון הימלטות המעורבים.

מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה חשד לפיו מספר צעירים שאינם מוכנים למשטרה, תושבי בת-ים, בילו בדירה בחזקתו של אחד מהם ועל פי המשטרה שתו לשוכרה. בעת שהיו בגילופין, התפתח על פי הערכה ויכוח, כאשר לאחר מכן הוא גלש לפסים אלימים והמשיך ברחוב. שם, נעץ אחד הצעירים סכין בפלג גופו העליון של המנוח, פצע אותו אנושות ומאוחר יותר כאמור נקבע מותו. המשטרה מנהלת מצוד אחר אחד הצעירים שעל פי הערכה קשור לאירוע והוא נמצא במנוסה. 

חובשי רפואת חירום במד"א עמית קאפח וליהי גבריאלוב שהגיעו לזירה סיפרו. "כשהגענו אנשים שהיו במקום סימנו לנו את המקום שבו שכב צעיר כבן 21, מחוסר הכרה. הוא סבל מפציעה חודרת מדממת והיה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה , בניידת טיפול נמרץ כשמצבו אנוש".