רומן ברודסקי בן ה־42, דיג'יי במקצועו, הוא הישראלי הראשון שנהרג במלחמה בין רוסיה לאוקראינה, זאת על פי הדיווחים על ידי מיליציות אוקראיניות בעת שעשה את דרכו אמש ברכב למעבר הגבול עם מולדובה נוכח טעות בזיהוי. אלכס מלר, חברו הטוב, שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר על תחושותיו בעקבות הבשורה המצערת.

"בוקר מאוד קשה ועצוב לכל המשפחה והחברים. ידענו 20 דקות אחרי, בנותיו היו במקום אחר בכפר מאוד שקט, רק בת הזוג ראתה. יש לו ילד וילדה, הילד הקטן בן שלוש והגדולה בת שש", סיפר. 

בהמשך, הוסיף: "בת זוגו התקשרה בצעקות ואמרה שרומן איננו ושירו בו. מאז אנחנו יודעים כבר על כל מה שקרה. הם נסעו בשיירה של שלושה רכבים, היה שם עוד רכב שלא קשור אליהם, הרכב של רומן מפואר וכנראה הוא משך את העין של המשטרה. הטענה של החקירות הראשונות היא שחשבו שרומן חמוש. הוא היה לבד באוטו, בת הזוג ישבה ברכב אחר. רק הוא נפגע". 

על ניסיונות הבריחה של ברודסקי, טען: "כשהשמיים נסגרו הוא כבר לא היה יכול לברוח. אנחנו מדברים כל יום, אנחנו חברים במשך כעשרים שנה. הוא צחק עליי, הוא לא חשב זה יקרה. אמרתי לו לצאת משם. זו הייתה טעות בזיהוי. כולם שבורים וקיבלו את הבשורה מאוד קשה. ניסיתי לשכנע את אשתו לצאת משם, כרגע היא אמרה שזה לא אקטואלי". 

בסיום דבריו, שיתף מלר בקריירה המוצלחת של ברודסקי כדיג'יי: "הוא היה אדם שכל דבר שנגע בו היה מצליח, והוא היה במקום ה־18 במצעד התקליטנים הרוסי". 

סייעה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM