אירוע פורים שמתכוונת המשטרה לערוך לשוטרים ובני משפחותיהם מעורר סערה בקרב שוטרים וגמלאים. הסיבה: המארגנים קיבלו פטור ממכרז לצורך הפקה עצמית של האירוע, בטענה ששכירת שירותיו של מפיק חיצוני הייתה מייקרת את העלויות. המשטרה החליטה לקיים את האירוע במתחם מג'יק קאס שבמעלה אדומים, מתחם אטרקציות עם מתקני שעשועים ואקסטרים שהוקם לאחרונה בעלות של כחצי מיליון שקל.

"בימים אלו אין מקום להשקעה בסדר גודל כזה", טוענים שוטרים המבקרים את האירוע. "עדיף לשפר את שכרם של השוטרים במקום לשפוך כסף על אירועים מנקרי עיניים. הפקה צנועה יותר ואישור תקציב לתחנות לקיים אירועי פורים מקומיים היו עדיפים בכמה רמות.

"זהו מופע ראווה לצמרת המשטרה שנמצאת בשפל מבחינת אמון השוטרים והציבור ובמצב ששוטרים רבים עוזבים את השירות. משטרה צריכה לשמש דוגמה ולהתקשר בהסכמים רק באמצעות מכרזים, ולא ליהנות מפטור ממכרז בנימוקים מגוחכים. אירוע פורים לא ישכיח לאלפי שוטרים את היחס שהם מקבלים מהארגון ואת שכרם העגום".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל פועלת בהתאם לחוק חובת המכרזים והתקנות הנדרשות. ככל שיתקבלו כלל האישורים הנדרשים, הרי שאלפי ילדיהם של השוטרים ייהנו ממגוון אירועים שנועדו לרווחתם. מימון האירוע הוא מתקציב שנועד לרווחת השוטר ובהשתתפות השוטרים מרכישת כרטיסים.

"כמעט מחצית מעלות הכרטיס היא במימון השוטרים. משטרת ישראל פועלת לאורך כל ימות השנה למען רווחת שוטריה ובני משפחותיהם וכך תמשיך לעשות בעתיד".