הקטל בכבישים: הדר אריאל צור, תלמידת כיתה יב', נהרגה הלילה (בין שבת לראשון) בתאונת דרכים שאירעה בפינת הרחובות נמיר-יוניצמן בתל אביב, לאחר שנפגעה מאופנוע, לעיני חבריה לכיתה. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכילוב, שם נקבע בהמשך מותה.

רוכב האופנוע פונה לבית החולים בלינסון כשמצבו מוגדר בינוני על פי גורמי הרפואה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

במהלך סוף השבוע אירעו מספר תאונות דרכים ברחבי הארץ. באחת מהן, שהתרחשה בין היישובים עומר ואבו כף שבצפון הנגב והיו מעורבים בה שלושה כלי רכב, נהרגו שני בני אדם.

ממשפחתה של הדר נמסר: "הדר אריאל צור, מלאת הדר חן ואצילות, רק חיפשה איפה לעשות טוב.  התנדבה במדא, בשומר החדש, עושים שכונה, בני עקיבא ובכל מקום שנכחה. רק השבוע ניסתה לארגן התרמת דם ביישוב.  בת ואחות אהובה שלנו תחסרי לנו כל כך, לא מאמינים שככה הלכת לנו".

הדר אריאל צור (צילום: באדיבות המשפחה)
הדר אריאל צור (צילום: באדיבות המשפחה)

ממועצה אזורית שומרון נמסר: "המועצה האזורית שומרון מרכינה ראש עם לכתה של בת כתה י"ב, הדר אריאל צור, שנהרגה אמש בתאונת דרכים בזמן שחצתה כביש, בצומת גלילות, במעבר חציה, על ידי רוכב אופנוע. לעיני חברה לשכבה. הדר הותירה אחריה הורים וארבע אחיות. הדר הייתה בדרכה עם חבריה לשכבה בישוב למסעדה באיזור המרכז".  

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר,  הדר, רק בתחילת חייה, בעת בילוי עם חבריה מהשומרון, כולנו מחבקים את המשפחה והחברים".

בנוסף, רוכב אופנוע בן 48 נהרג בתאונה בין אופנוע למשאית ביפו. מותו של הרוכב נקבע בבית החולים. בוחני תאונות הדרכים של מחוז תל אביב פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה.