שבוע לאחר יום הולדתה ה-70, כרמלה רוצקי נהרגה בתאונה, לאחר שנדרסה על ידי רוכב אופניים חשמליים. על פי הודעת בית החולים איכילוב, רוצקי נפטרה אמש (שלישי), לאחר שספגה בשבת חבלת ראש חמורה. 

בנה, עודד רוצקי, שוחח היום עם ענת דוידוב ב-103FM וסיפר על האירוע הטרגי: "היא הלכה עם חברה לטיילת בתל אביב, בדרך חזרה נתקל בה, דרס אותה, רוכב אופניים חשמליים. הייתי שם אתמול במקרה, הם נוסעים שם ממש מהר. הבנתי שבדקות הראשונות היא עוד הייתה בהכרה, היא הצליחה להתיישב אבל כשהאמבולנס כבר הגיע היא הייתה מחוסרת הכרה. האמבולנס לקח לו לא מעט זמן להגיע למקום האירוע ואז הוא לא הצליח לצאת אז קראו לעוד אמבולנס".

"אני לא רופא ולא מתיימר להיות. אני רק מספר את מה שקרה. הגיעו שני אמבולנסים והיא הגיעה לבית חולים רק כעבור 50 דקות כשהיא ללא הכרה ומונשמת, כך היא הייתה עד יום שלישי", הוסיף ואמר כי הרוכב הדורס היה "בחור צעיר, שהוא לא ברח מהמקום. הוא גם דרש לשלומה".

בהמשך סיפר עודד כי כרמלה הייתה חתומה על כרטיס אדי, אולם "זה לא הסתייע לנו. לצערנו לא יכולנו. זה הליכים טכניים בין הטיפול נמרץ, לפנימית ללהמתין במצב של חוסר, שלמעשה אין פעילות מוחית ואין כלום וזה להמתין עוד חמישה ימים בבית החולים רק שנגיע לתהליך".

על אימו אמר עודד כי "היא הייתה אמא בכל רמ"ח אבריה, היא הייתה סבתא וחברה עם המון אנשים סביבה. היא עשתה הכול, ספורטאית, אוהבת, מטיילת, מציירת. מדהימה.  היא הייתה ספורטאית, היא חיה את זה בנשמה". 

בסיום עדכן רוצקי כי האירוע נמצא בחקירת משטרה: "המשטרה הייתה מאוד מאוד רגישה, אומנם היא לא הייתה מעורבת בכלל עד אתמול כי משום מה אף אחד לא דיווח למשטרה, לא הבית חולים ולא כלום. אבל ברגע שהם היו מעורבים הם טיפלו בזה ברגישות". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm