בשל מזג האוויר: עיריות ברחבי הארץ הודיעו היום (ראשון) על הקדמת אירועי חגיגות הפורים במוסדות החינוך, בעקבות מזג האוויר הסוער הצפוי ביום שלישי, בו תוכננו האירועים. 

בעיריית ירושלים, הודיעו כי ההחלטה התקבלה בהערכת מצב שקיים ראש העיר ירושלים, משה ליאון, עם גורמי המקצוע בעירייה, ובתוכם מטה החירום העירוני ומינהל החינוך העירוני, ובשיתוף ארגון ההורים העירוני.

ראש העיר ליאון מסר כי "השנה נחגוג את חג הפורים בבתי הספר, יום אחד מוקדם יותר. זאת בשל מזג האוויר הסוער הצפוי, ואולי אף שלג. אולם לא נאכזב את ילדינו ונחגוג בתחפושות ושמחה  את החג, בפעילויות רבות ומגוונות, עדלאידע. חג פורים שמח ירושלים".

יו"ר ארגון ההורים העירוני, אריק קפלן: "חג פורים הינו מהחגים השמחים ביותר, מהחגים שילדינו הכי מתרגשים, מחכים ומצפים להם ונערכים - יחד עם צוותי ההוראה וההורים חודשים רבים. אני מברך על הקדמת חגיגות פורים במוסדות החינוך, קורא לכולם לשתף פעולה ומאחל לכולנו חג תחפושות שמח, בטוח וחמים".

החלטה דומה התקבלה במועצת גוש עציון. ראש המועצה שלמה נאמן אמר: "חשוב לנו שילדי המועצה ישמחו וייהנו מחג פורים בכיף ובאווירה טובה. אנו נקדים למחר את החגיגה בכל המועצה שערוכה לכל תרחיש של מזג האוויר ותתן מענה לכל התושבים והמבקרים בחבל ארץ זו, אנו מאחלים שיהיה פורים שמח".

לצד זאת, בעיריית אשקלון החליטו לאפשר גמישות לבתי הספר היסודיים והעל יסודיים בעיר בנוגע לקיום יום התחפושות ביום שני או שלישי. בגני הילדים יום התחפושות יתקיים ביום שלישי, כרגיל, מאחר והחגיגה נעשית, בתוך הגן, במתחם סגור. 

בחיפה, הודיעו כי אירועי פורים שתוכננו להתקיים בעיר יתקיימו כרגיל, ואילו מסיבת הנוער "משתלטים על העיר" תידחה לתחילת החופש הגדול.