בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שלישי) את תכניתם המשותפת ב-103FM בהתייחסות למתרחש באיראן, והשפעתו על הביטחון הישראלי. בן הבהיר: "זכותו של הציבור לדעת דברים שאי אפשר לספר בגלל הצנזורה". 

ינון הגיב לדבריו באמצעות הבעת שאט נפש מהמצב הפוליטי בישראל: "איך אתה מתחיל מבנט, רק הוא שינה לנו את האג'נדה באיראן. איזה יופי שיש לנו את בנט ולא את ביבי? מה היה אתמול בישיבת הממשלה, שליברמן אמר שראשי ערים לא רוצים אוקראינים אלא אוקראיניות? שפנינה תמנו שטה קראה להם גזענים? איפה כל הפמיניסטיות?".

על סוגיית הפליטים מאוקראינה, אמר מגל: "מה עם אפריקה? מה עם אתיופיה? גם שם יש מלחמות, למה שלא נעלה את הפליטים משם? אם אמרתם שהימין גזען, אנחנו מוכיחים לנו שלא זה. אנחנו רוצים שתהיה פה מדינה יהודית, יהודים מכל המקומות, גם מאתיופיה וגם מאוקראינה, אנו בשמחה מעלים. כשאלו הלבנים מאוקראינה אתם אומרים לפתוח את השערים. אמרתי לא לקבל לא את אלה ולא את אלה, אבל אם אתה גזען, בבקשה. לבנים אתם מקבלים ושחורים לא, חבורה של גזענים". 

בתגובה, אמר עמיתו לשידור: "אני לא עובד אצלך, אני אומר מה שאני רוצה, ואני חושבת שהשמדת המלט"ים באיראן הוא סיפור אסטרטגי. יש פה מדינה יהודית, היא הוקמה בדם ואש, היא קיימת, היא חזקה, אין עליה שום סכנה ושום דבר לא מעמיד אותה בסכנה, בטח לא 4,000 פליטים מאוקראינה. היחס של כולנו לפליט מאפריקה מול פליט מאוקראינה שונה, זה מובנה. אך כל הממשלות כולל זו עושות כדי להעלות את הפלשמורה, כולל פנינה תמנו שטה".  

לאחר הרוחות הגועשות, החליט מגל לשנות מעט את נושא השיח, ואיגף את חברי הממשלה מכיוון מעט אחר: "ממשלת השינוי שלכם, ובנט, איילת, גדעון, אלקין וכל אלה מעבירים כסף לחינוך הלא מוכר של הערבים ולא מעבירים לחרדים. תודה, אנחנו נשתמע בבחירות הבאות. שקד עושה מה שהשמאל עושה".

כספית סיכם: "נו באמת, כשילד מהפזורה יקבל עשירית למה שאנו נותנים לילדים חרדים ואפילו לילדים שלנו, נתקן. השקרים האלה הם סתם".