ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, התראיין הבוקר (רביעי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, לאחר האירוע החריג שאירע בעירו, בו גבר ניסה לחטוף קטין בגינה בצהרי היום. לדבריו, יש חשד למקרים נוספים והמשטרה פועלת על מנת לאתר את החשוד, אך הרגיע: "אין מה לחשוש מחטיפות או לשנות את השגרה".

"מדובר בילדים שלנו, אז כל הורה נזעק. הייתה פאניקה ואין סיבה לפאניקה, זה חבל", הדגיש ראש העיר, "אנחנו באמצע חג ואין ממש סיבה לפאניקה. לי יש בת, בת 12, יכולה להסתובב חופשי בכל מקום ברמת גן. תמיד אנחנו מסבירים להם ממה להיזהר, לאן ללכת, לאן לא להיכנס, מה השעות, עם מי ללכת ביחד, עם מי לא". 

ראש העיר ציין את הפעולות שבוצעו מאז קבלת הדיווח, לרבות הגברת סיורי אגף הביטחון והשיטור העירוני, כמו גם פעולות נוספות. באשר לחשד למקרים הנוספים, הדיווחים נבדקים, כאשר התיאור דומה לזה של המקרה שאירע בגן הציבורי.

"יוצאים שני דברים מהסיפור - מעבר לטראומה של הילד ומשפחתו - יש מודעות של הציבור, ואז עולים מידעים חדשים, ההורים מתדרכים את הילדים", כך סיכם שאמה הכהן. 

כזכור, אמש פתחה המשטרה בחקירה בעקבות מספר עדויות על ניסיונות חטיפה של ילדים על ידי אדם מבוגר מגנים ציבוריים באזור רמת גן. ילד בן 12, תושב האזור, סיפר כי עבר ניסיון חטיפה אתמול בסמוך לשעה 16:00, כאשר שהה יחד עם חבריו בתוך גן ציבורי.

על פי עדותו, הגיע אל המקום גבר בשנות ה-20 לחייו, והציע לו להתלוות אליו אל תוך מכונית אפורה. משנענע בסירוב, תפס האיש את הילד והחל לנסות ולגרור אותו בכוח אל כלי הרכב. הילד סיפר כי ניסה להתנגד בכוח לאיש, ויחד עם חבריו הצליח לברוח מהמקום ולשוב לביתו. את הדברים סיפר לאמו, שמיד הגישה תלונה במשטרה ושיתפה את פרטי המקרה בקבוצות פייסבוק של הורים מהאזור.