בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (רביעי) על ההתפתחויות האחרונות במשפט נתניהו. בראשית הדיון בתוכניתם ב-103FM, מגל אמר: "אתמול (שלישי) הוכח שפילבר פגע בבזק. כל התיאוריות שבניתם, הכול קורס, זה הכול שטויות. תקעתם את המדינה, זה עלה 50 מיליארד שקלים למשלם המיסים". כספית תהה בתגובה לגבי הסכום הגבוה, ומגל השיב: "כן, העיכוב עם הסיבים עלה 50 מיליארד שקלים. כן, מה שעשיתם עם תיק 4000 - פגעתם במדינת ישראל, בגלל השנאה שלכם לביבי". 

כספית: "'פגעתם?'".
מגל: "כן, אתה וחבריך פגעתם אנושות בשווי של עשרות מיליארדי שקלים בכלכלה הישראלית, בגלל העיכוב בפריסת הסיבים. למה יועז הנדל (שר התקשורת) נטרף מהסיפור הזה שאנחנו מדינת עולם שלישי? מה קרה? מה גרם לעיכוב? תיק 4000 גרם לתקיעה הזאת, ובסוף הוא ייגמר בלא כלום, בטח שבלי שוחד. כשאני אומר עבירת סל, 'הפרת אמונים', מה המשמעות? שהפרת אמונים, אין את זה בהרבה מדינות בעולם, זו כאילו איזו עבירה שכל דבר אתה יכול להכניס לעבירת הפרת אמונים, זו עבירת סל. זה כללי. אז בסוף, יכול להיות שיתפרו. אבל הגישו את זה על שוחד, ובסוף מתברר שזה פשוט קשקוש מקושקש". 
כספית: "אתה באמת לא בקיא בכלום. אם הפרת אמונים זה סעיף סל כל כך מיותר, למה ב־15 שנות נתניהו פשוט לא ביטלו אותו?". 
מגל: "נתניהו עשה הרבה טעויות עם מערכת המשפט. הוא משלם על זה, נכון? נתניהו לא מושלם". 

כספית: "אם נתניהו בסוף יורשע בתיק 4000, כשאתה אומר, 'אנחנו', מה אנחנו? אני, יש לי קשר לתיק 4000? הקשר שלך לתיק 4000 שאתה גם עד תביעה, אני לא".
מגל: "לך אין קשר לתיק 4000 כמו שביבי לא הוציא את הגז מהאדמה ולא עשה שלום עם האמירויות ופגע במאבק באיראן, אותו דבר בדיוק". 
כספית: "מה הקשר שלי לתיק 4000?"
מגל: "אתה הסתת במשך שנים, שבוע אחרי שבוע, בעניין שיש פה תיק שזה פלילי, שזה שוחד. כולכם עשיתם את זה. כולכם אמרתם שיש פה שחיתות, כולכם אמרתם, ובסוף בואו נראה איך זה ייגמר. מה תגידו? 'טעינו'". 

בכיר לשעבר בפרקליטות: "הסתמכות על מסמך דינה זילבר היא פשוט ליצנות"

כספית: "אז מול ההכפשה האווילית הזאת, הנה האמת - לא הסתתי כלום, לא היה לי שום קשר לתיק 4000. את התחקיר המדהים עשה גידי וייץ. את המיני תחקיר, עוד לפני גידי וייץ, עשה שמעון ריקלין מפיו של ינון מגל שהתפטר מ'וואלה' וסיפר לו, וניבא, זה כתוב בטוויטר, לפני שידענו מי זה פילבר. כששואל אותו מישהו שהוא מתכתב איתו בטוויטר, פומבי, ריקלין מנבא ש'וואלה' הולך להיות כמו 'ישראל היום', והוא שואל אותו, 'מה הקשר ל'ישראל היום?' אז הוא אומר, 'תשים לב, עוד מעט בזק יתחילו לקבל הטבות רגולטוריות'. הכול היה שם. הקשר שלי? הוא רק לתיק 1000. קשר שאני מתגאה בו, כי זה התיק היחיד שאני יכול להגיד בוודאות שתהיה שם הרשעה, אין אפילו מחלוקת על העובדות". 
מגל: "אתה בקרב מאסף. ברגע שאתה מתחיל להביא ציוצים של ריקלין ולדבר על תיק 1000, אנחנו מבינים מה המשמעות. הכול בסדר". 
כספית: "אני לא שולח שליחים ליועץ המשפטי לעסקת טיעון. זה מי שנמצא בקרב מאסף. אתם אפילו לא בקרב מאסף, כי כבר נוצחתם. האיש נשלח לקיסריה".
מגל: "אז למה אתם כל הזמן מדברים עליו?".
כספית: "זה לא אנחנו, זה אתה".   

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm