בן כספית וינון מגל ערכו היום (חמישי) תוכנית מיוחדת לכבוד חג הפורים, ואירחו בתוכנים את המגיש דידי הררי ורון שלום, הנכונה הרון הרון. לכבוד השידור המיוחד, אירחו את חבר הכנסת איתמר בן גביר שהתייחס בין היתר לחגיגות הפורים במערכת המכפלה ואף חשף למי מחברי הכנסת היה קונה כרטיס טיסה לאירופה?

בפתח דבריו, אמר ח"כ בן גביר: "יש מאות אנשים במערכת המכפלה שקוראים את המגילה, מאוד מרגש, מזכירים את הניצחון של היהודים על האויבים שלנו ומתפללים שזה יקרה גם השנה. כולם זורקים כאן בקבוקי תבערה אבל זה שלום ופרחים, מה זה בקבוקים ומטענים על החיילים שלנו? אין ספק שאני מאוד מתרגש מדמותו של מרדכי".

"בשמעון הצדיק, כל החודש הרגשתי מרדכי. אני יושב עכשיו בשמעון הצדיק, ותדעו לכם, החמאס איים עליי ואני לא מתקפל. לפני חודש זרקו שם בקבוקי תבערה והציתו בית, מהרגע שאני שם - שקט. זה אומר שאני מביא שלום אמיתי, הזמנתי את פוטין וזלנסקי אליי ללשכה", הוסיף.

לאחר מכן, סיפר על כיצד התחפש לחבר הכנסת מנסור עבאס: "יש לי תמונה גדולה של מנסור עבאס 'ראש הממשלה שלי' וכובע של מכשפה. חיפשתי קרחת לא מצאתי, אז עשיתי עם החולצה - תומך מנסור עבאס, אז עם כובע של מכשפה.

בסיום, אמר כי "למשותפת אני נותן כרטיס בכיוון אחד", והוסיף: "אחמד טיבי? איימן עודה? אורחים בארץ אולי, אחמד טיבי - טיסה מהירה ונעימה בכיווןן אחד לאיפה שהוא רוצה, אני קונה לו את הכרטיס. יש מקומות באירופה שמחפשים אנשים אינטילגנטיים כמוהו, הוא רופא. פורים שמח, שיהיה מותק של פורים ושנשלוט בשונאים שלנו".