שבוע פורים כבר ממש כמעט מאחורינו, וזה בדיוק הזמן המושלם לעשות תחרות תחפושות משלנו. להבדיל מהתחרויות בעיריות, בבתי הספר ובגנים, אל התחרות הזו כולכם נרשמתם - ויש רק זוכה אחד. סרקנו את כל רחבי הרשת כדי לראות כמה מהתחפושות הכי יפות, מקוריות או מצחיקות שהצלחתם להוציא לפועל - ותכל'ס? שיחקתם אותה. אז בנימה זו אנו גאים להכריז על מצעד התחפושות הכי מוצלחות של פורים 2022:

במקום השביעי:
קובי פרג' בוודאי היה גאה אילו נתקל בתחפושת היצירתית והמצחיקה הזו, של ארבעה תלמידים שהחליטו לעטות על עצמם את מה שלבש השחקן בתוכנית הקאלט "הפיג'מות". ארבעת החברים התחפשו כל אחד מהם לדמות אחרת אותה גילם קובי בסדרה, ולטובת אלו שמשום מה לא מכירים, זו הרשימה משמאל לימין: נג'י מהאגודה לתרבות הדיור, סבבה סאלי, מרסל פוארו ופרדי נייס-טו-מיט. רק אחרי שכבשו את הרשת עם התחפושת, המעריצים נזכרו שנשכחה דמות אחת, אז מי רוצה להיות אדי גוד-טו-סי-יו?

במקום השישי:
בעמוד הרשמי של מאמאמצחיק התפרסמה תחפושת שלא הותירה אותנו אדישים - מלך האריות. אמנם נשמע חרוש וקלישאתי, אתם צודקים, אך הביצוע הזה היה כל כך מדויק שאי אפשר היה להתעלם ממנו. עדי ביטון חוגג, בעלה, בנה ואפילו הכלב התחפשו לבני משפחת המלוכה של סרט הדיסני האהוב וגרפו אין ספור מחמאות. 

במקום החמישי:
עוד תחפושת שגרמה לנו להתפקע מצחוק שייכת לסבתא בשם מזל עמר, שהחליטה לחזור אחורה בזמן לימים בהם הייתה רק עובר קטנטן בבטן. עם בגד גוף בצבע המתאים, שקית ניילון ואפילו חבל טבור, אין ספק שהיא עשתה את זה בענק!

 

במקום הרביעי:
אל המקום החמישי והמכובד התברגה המאסטר שף רוני ברגר, תושבת העיר נס ציונה, שהפכה את כיסא הגלגלים שלה למטבח נייד מצויד קומפלט. המטבח של רוני כלל תנור, כיריים, כיור ואפילו מחבתות, כדי שיהיה על מה לבשל. כמובן שהיא גם לא שכחה להתאבזר בבגדי שף וכובע תואם להשלמת הלוק. 

במקום השלישי:
התחפושת של רועי הראל היה כל כך מוצלחת, עד כדי כך שהחלטנו אפילו לעשות עליה כתבה בפני עצמה. מי מאיתנו שגר בערים הגדולות מכיר מקרוב את הקורקינטים של החברות Bird, Lime ו-Wind. כדי להצחיק את הגולשים, אבל גם להעביר מסר של שמירה על החפצים השיתופיים, הראל התחפש לשלושת סוגי הקורקינטים והצטלם איתן ברחבי תל אביב, בדיוק כפי שאנו רגילים לראות אותם יושבים בחנייה ברחוב.

במקום השני:
תחפושת מדהימה שהכינה מינה אייזנשטרק משכה לנו את העין, אך בעיקר המיסה את הלב. ילדה בשם הילה, שמתניידת באמצעות כיסא גלגלים חשמלי הפכה את כלי התחבורה שלה לעמדת פיצה מושלמת. החלק האחורי של התחפושת הוא טאבון עם אש לוהטת בה מכינים את הפיצה, בעוד החלק הקדמי הפך למשטח העבודה של הילה. התחפושת לא הסכמה רק בקונסטרוקציה, אלא הילה צוידה גם בקערת בצק, חותך פיצה, קרטוני משלוחים ואפילו לוגו: "דיצה PIZZA". 

במקום הראשון:
אנחנו מרגישים שזו מסוג התחפושות שאין צורך להכביר במילים לגביהן, פשוט כי היא מדויקת להפליא. שני צעירים ממוצא אתיופי החליטו לנצל לטובתם את צבע העור שלהם והפכו לשתי אצבעות מהחטיף הישראלי "כיף כף".