ניסיון חיסול דרמטי בעולם התחתון: אחד מבניו של ראש ארגון הפשע, שלום דומרני, נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה מירי שבוצע לעברו ברחוב העבודה באשקלון. שלושה חשודים, תושבי אשקלון בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו לאחר מצוד משטרתי.

ניסיון החיסול באשקלון, צילום: דוברות המשטרה

בלשי ימ"ר לכיש עצרו את החשודים בהסתמך על מצלמות האבטחה, שתיעדו רכב המגיע לאזור ממנו ירד היורה שנכנס אל מגרש המכונית וביצע את הירי מטווח קצר באין מפריע. מיד לאחר מכן שב היורה לרכב שפתח בנסיעה עד לדימונה שם הציתו את הרכב ונמלטו עד למעצרם. 

במשטרה נערכים לקראת אירוע תגובה כצעד אופייני לעולם הפשע ובמיוחד לנוכח העובדה שמדובר בסכסוך אישי בין בנו של דומרני לאחר ללא קשר לייחוס המשפחתי.

כידוע, זה זמן רב קיים סכסוך עקוב מדם בין ארגון הפשיעה של בני שלמה לזה של שלום דומרני. במשטרה עדיין לא ממהרים לצאת בהודעה בנושא, שכן עדיין נבדקת זהות קורבן הירי, אולם במהלך הבדיקות עד כה עלה כי מדובר באחד מילדיו של ראש ארגון הפשע. האירוע החמור התרחש, כאמור, לאור יום ולעיניי עוברים ושבים.

זירת הירי (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הירי (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשמצבו לא יציב וכשהוא סובל מפציעות חודרות. פרמדיקית מד"א, אביטל קבשה, סיפרה: "הגענו למקום וראינו את הפצוע שוכב כשהוא סובל מפציעות חודרות בגופו. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבו קשה ולא יציב".