הילה אביסרור שנפצעה בפיגוע בבאר שבע שיחזרה היום (חמישי) את התקרית: "נסענו לקניות בבאר שבע נכנסתי לחנות, הוא בא מאחורה הפתיע אותי, דקר אותי פעמיים". 

עוד סיפרה: "נפלתי, בזמן שהוא עבר לבחורה השנייה אני קמתי ורצתי חזרה לרכב. הוא הסתכל לי בעיניים ולא דיבר, היה לו מבט של כעס, היה לו מבט רע בעיניים". 

"לא נלחמתי בו בכלל לא היתה לי הזדמנות הוא הפתיע אותי", המשיכה. "נפלתי ורצתי לרכב של בעלי בחוץ, כשהגעתי לרכב ראיתי את המחבל יוצא מהחנות, אמרתי לבעלי שיסע כי פחדתי שיפגע בנו, ואני מדממת תוך כדי. קרה לי נס, צר לי על אלה שלא קרה להם נס אבל לי כן, היה לי נס. קיבלתי את החיים שלי במתנה".

אביסרור, בת 43 ואם לשלושה, חגגה יום הולדת ביום הפיגוע. היא הודתה לצוות הרפואי בבית החולים סורוקה שטיפל בה לאחר התקרית: "תודה לצוות מדהים, לרופאים לאחיות, היחס הטיפול, תודה לכולם".

ארבעה בני אדם נרצחו ושניים נוספים נפצעו באורח בינוני עד קשה בפיגוע הדקירה המשולב שאירע בתחנת דלק ברחוב דרך חברון בבאר שבע, ובהמשך במרכז קניות ברחוב יצחק נפחא בעיר. המחבל הוא מוחמד אבו אלקיעאן, בן 38, שניסה בעבר לגייס תלמידים לדאעש בבית הספר ביישוב. עוברי אורח ירו בו והרגו אותו. תחילה, המחבל דרס למוות רוכב אופניים בסמוך לתחנת דלק בבאר שבע. משם, המשיך לתוך התחנה ודקר נמרצות אישה, שמותה נקבע למקום.
 

הילה אביסרור (43), הפצועה מהפיגוע בבאר שבע (צילום: ללא)
הילה אביסרור (43), הפצועה מהפיגוע בבאר שבע (צילום: ללא)


תושבי היישוב הבדואי חורה, שממנו יצא המחבל, ממוחמד ראלב אחמד אבו אלקיעאן, אמרו כי הם מתקשים לקבל את העובדה ששכנם ביצע את מעשה הזוועה. "ברחוב ובכל בית וכל אישה וכל ילד מגנים גינוי מוחלט את האירוע החמור הזה", אמר יצחק אבו אלקיעאן, סגן ראש המועצה, לא בשביל לקבל 'וי', אלא בגלל שזו החובה שלנו לגנות מעשים חמורים כאלו. בחורה כועסים על האירוע וכואבים את כאבם של משפחות הנרצחים. אני אומר לתושבי באר שבע שהם יכולים לחיות בשקט ולישון בשקט. באר שבע היא הבית של כולנו". גם במשפחתו המורחבת של המחבל התקשו לקבל את האירוע, ואמרו כי מדובר ב"כתם שחור" עליהם ועל העיר, וקרוביו הקפידו להדגיש שהוא פעל לבדו.