עמותת תנו לחיות לחיות פתחה לאחרונה בקמפיין גיוס כספים בשם "תנו הזדמנות שנייה לבעלי החיים", עבור חילוצם של כלבים שעברו התעללות. בעמותה מבקשים מהציבור לפתוח את לבם וכיסם על מנת לסייע לאתר את הכלבים שעברו תאונות או פציעות קשות, ובשל כך הוזנחו. בחלק מהמקרים הכלבים נאלצים לעבור אשפוז ושיקום ממושך.

בשנת 2021 חילצה העמותה כ־680 כלבים, והיום במרפאות של העמותה נמצאים כ־45 כלבים וחתולים שעוברים שיקום וטיפול רפואי. בכל יום מקבלים אנשי העמותה פניות רבות בנוגע לבעלי חיים הזקוקים לעזרה דחופה ומצילת חיים.

כמו סיפורה של הופ, כלבה שחולצה ממזרח ירושלים ונמצאה ברחוב. היא הגיעה לעמותה כאשר הייתה גורה צעירה עם שבר פתוח וזיהום, והתנדנדה בין חיים למוות. חייה של הופ ניצלו בזכות ניתוח להסרת רגלה האחורית. היא עברה שיקום של יותר מחצי שנה, שכלל בין היתר טיפולים רפואיים. כיום היא נמצאת בבית המחסה כפר רות, ומחכה לבית חם שיאמץ אותה.

כלבה אחרת, שולמית, נקשרה כשהייתה גורה קטנה עם חבל לצווארה. במהלך הזמן היא גדלה לתוך החבל, שקרע את צווארה ואת גרונה. גם היא הצליחה להיחלץ, ולאחר שיקום בעמותה זכתה גם לבית חם.

לדברי מנכ"לית תנו לחיות לחיות יעל ארקין: "הכלבים מגיעים אלינו מכל קצוות הארץ. לפעמים הם מסתובבים חולים זמן רב כל כך עד שהם מתמוטטים ורק אז מישהו מבחין במצוקתם. לא אחת מדובר בבעל חיים שעובר התעללות או הזנחה יומיומית דווקא ממי שאמור לדאוג לכל מחסורו, ואנחנו נאלצים להפעיל את כל האמצעים שברשותנו על מנת לקחת חסות משפטית ורפואית". 

לתרומות לקמפיין