אירוע חריג סמוך לים המלח: קבוצה של 40 ילדים, בכיתות ה'-ח' התנתקו מקבוצה גדולה ומהמלווה, במהלך טיול שהחל בבוקרבנחל אוג בצפון מדבר יהודה. צוותי רחפנים וצוותי איתור נעדרים הצליחו לאתר כלל תלמידי הקבוצה בריאים ושלמים. בתוך כך, 18 תלמידים אותרו הוצאו מהנחל והם נמצאים כעת בחפ"ק, 21 תלמידים אותרו על ידי רחפן והכוחות עושים דרכם רגלי להוצאתם מהנחל, ושלושה תלמידים תלמידים נוספים אותרו על ידי מסוק שהוקפץ למקום.

הדיווח הגיע למחוז ש"י של המשטרה, לאחר שמובילי הטיול זיהו את העדרותם של החניכים. צוותי הרחפנים כבר זיהו חלק מהנעדרים, וצוותים רגליים נכנסו לנחל מכיוונים שונים כדי לחבור אחריהם.

מתן מוראד, מפקד יחידת חילוץ מגילות של המשטרה, אמר: "אנחנו מזה כשעה באירוע בנחל אוג כאשר קבוצת ילדים בכיתות ה'-ח' התנתקה. כ-42 ילדים שהתנתקו מקבוצה והמשיכו ללכת , חלקם מערבה וחלקם מזרחה בנקודה שבה התחילו. כרגע יש לנו רק חלק מהילדים, ועובדים קשה עם מספר צוותים ורחפנים כדי לאתר את הילדים ולהביא אותם חזרה לקבוצה כולל מספרית ושמות. ממשיכים לעבוד כמה שיותר מהר, מדובר בילדים צעירים יחסית, נקווה שיהיה ערב שמח ונביא את כולם בשלום".