יממה לאחר שאמיר חורי ז"ל הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנוף הגליל, רס"מ ע', השוטר שרכב עימו על האופנוע בנסיעתו האחרונה, לפני שנרצח בפיגוע בבני ברק, ספד לו בפוסט מרגש בחשבון הפייסבוק: "אמיר חורי היקר, כל כך הרבה אני רוצה לרשום אבל לא יכול כי פשוט קשה וכואב לי. אפילו שאני רושם הדמעות לא מפסיקות", כתב. 

"כל תמונה שאני מחפש אתה תמיד מחייך, אף פעם לא שמעתי ולא זוכר אותך אומר את המילה 'לא' זה לא אצלך במילון", אמר וסיפר כי הוא חנך את חורי בימיו הראשונים במשטרה: "ישר ידעתי איזה חניך נפל לי בידיים, איזה שמחת חיים, נתינה רבה, רק לתת כל הזמן. אז אני קיבלתי אותך והיה לי העונג להיות איתך עד הסוף". 

רשת הקשר המשטרתית בפיגוע בבני ברק (דוברות המשטרה, REUTERS/Nir Elias)

המשך, תיאר ע' את הרגעים שבהם התקבלה הקריאה על הפיגוע: "אירוע אמיתי של מחבל שאתה מבין שזה אירוע שצריך להגיע כמה שיותר מהר על מנת להציל חיי אדם, כי אם לא אנחנו נגיע אז אנשים יירצחו. אתה בלי לדבר, ישר נוסע במהירות, עוקף ניידות כי זה אתה, רואה מחבל ומסתער כמו אריה".

"אח יקר, לנצח תהיה חקוק אצלי בנשמה. הילדים שלי יגדלו ויזכרו את השם שלך, כי אתה היית השפכ"ץ שלי אח יקר, קשה לי לרשום אבל אני יודע שאתה היית רוצה שנמשיך הלאה. המון אהבה, תשמור עלינו מלמעלה", סיכם.