פיגוע בלב ת"א: צעיר שנפצע בפיגוע הירי הערב (חמישי) בתל אביב, שחזר את האירועים: "ישבתי בבר הצינה והלכתי צפונה, כשעברנו ליד הבר התחלו יריות. ראיתי שהחלון מתנפץ ופתאום כולם התחילו לרוץ, הרגשתי פגיעה בגב, חבר הסתכל עליי וראה שיש לי מלא דם אז השכיב אותי והזמין אמבולנס".

"הלכנו ברחוב ושמענו יריות": אחד מפצועי הפיגוע משחזר את הרגעים הדרמטיים

"צריכים להפסיק עם הדיבורים": פוליטיקאים מגיבים לפיגוע הקשה בתל אביב 

פאניקה, הרס והמולה בדיזינגוף: רגע הפיגוע בבר בתל אביב | צפו בתיעוד

פצוע נוסף, רנן נפצע מכדור שנכנס ללחי מצד ימין ויצא מצד שמאל. מצבו מוגדר כעת קל עד בינוני בלבד. ״הלכתי לשתות בירה עם חבר באילקה. ישבו בחוץ ואחרי רבע שעה המחבל הופיע מולי והחל לירות. ירדתי לרצפה, חיפשנו מחסה ועלינו על החביות של הבירה והרגשתי שאני נוטף דם. היו כמה יריות וחיכינו עד שיחלוף זעם. החבר עצמו ברח לבניין מגורים שם הוא מתחבא עד עכשיו״.

עד ראייה לפיגוע בתל אביב, וידאו: איתן אלחדז\TPS

יעל, שהייתה במסעדה, באיזור סיפרה: "המחבל צעק התחיל לירות". עד ראייה נוסף סיפר כי "ישבנו בבר ושמענו בומים ראינו את הזכוכיות מתנפצות, ראיתי את הפצועים ועזרנו כמה שאפשר. לא ראינו את המחבל אבל שמענו צרור יריות ארוך". עובר אורח סיפר: "כבר הייתי בדרך לבילוי ושמעתי את היריות. כולם התחילו לרוץ ונמלטו מהמסעדה. הייתה תחושה של חוסר וודאות ולא ידענו מה קורה". 


כוחות רבים של משטרה מבצעים סריקות נרחבות, גם ברחובות סמוכים, אחר המחבלים שביצעו את הפיגוע בלב אביב, למקום נכנסים כל העת כוחות סמויים וגלויים. במקביל לכך, כוחות גדולים מבצעים סריקות מבית לבית ובחצרות. מדי פעם מתקבלים דיווחים של אזרחים על חשודים שבדקים על ידי הכוחות. מעל האזור מרחף מסוק ולמקום הגיע ראש עיריית תל אביב רון חולדאי.

קצין משטרה סיפר שמדובר בזירת ירי של 100 מטר שהתחילה בפאב, ולאחר מכן המחבל המשיך הלאה. בעל הפאב רדף אחרי המחבל לאחר ששמע לפתע את הירי. מהמשטרה נמסר כי מדובר באירוע ירי וכי הם קוראים להמונים שעוד נמצאים באיזור לעזוב.

רון בדור, חובש באיחוד הצלה סיפר: "היינו באיזור ושמענו יריות והגענו מיד למקום, הייתה בהלה גדולה וצעקות והתחלנו לטפל בפצועים ואז אחרי כמה דקות הבנו שמדובר באירוע מתגלגל. זו הייתה זירה קשה".