מחמוד ארסלאן, החשוד ברצח אשתו רסמיה ברבור בת ה-28 בחודש ינואר האחרון, שם קץ לחייו היום (שלישי) בבית הסוהר צלמון. הסוהרים שהוזעקו למקום, ניסו להציל את חייו והוא פונה לבית החולים פוריה לאחר שחלה התדרדרות במצבו, שם קבעו הרופאים את מותו. משירות בתי הסוהר נמסר כי נסיבות המוות ייבדקו כבכל אירוע מסוג זה.

כזכור, ברבור נמצאה בליל ה-21 בינואר כשהיא ללא סימני חיים בדירה ברחוב החצב בנוף הגליל, עם סימני דקירה על גופה. צוות מד"א הגיע למקום ונאלץ לקבוע את מותה. בעלה התקשר למשטרה ואמר: "הרגתי אותה". בדירה שהה גם בנם הפעוט בן השלוש. כחודש לאחר הרצח, הוגשה הצהרת תובע נגדו, כשעל פי החשד הוא דקר אותה בכל חלקי גופה עשרות פעמים באמצעות ארבעה סכיני מטבח שונים, לעיני בנם בן השלוש.

הסכינים בהם השתמש החשוד (צילום: דוברות המשטרה)
הסכינים בהם השתמש החשוד (צילום: דוברות המשטרה)


חוקר יל"פ עמקים של משטרת מחוז צפון מצאו בדירה את כל הסכינים בהם השתמש החשוד. פראמדיקית מד"א, צליל ביטון, סיפרה: "שוטרים הובילו אותנו לזירת הארוע, ראינו אשה כבת 28 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פציעות חודרות, ביצענו בדיקות רפואיות. היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".

אם אישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.