ערן ינקוביץ' בן ה-51 נהרג היום (חמישי) לאחר שפגע בו רכב שסטה מנתיבו ונכנס לגינת הכלבים בה שהה בקריית מוצקין. ינקוביץ' הותיר אחריו שלושה ילדים, שהתייתמו גם מאימם לפני שלוש שנים לאחר שחלתה בסרטן. התאונה אירעה הבוקר, שעה שיצא ינקוביץ' עם כלב המשפחה לגינה ליד ביתם.

הרכב שסטה מהנתיב התהפך לאחר שפגע ברכב אחר בשדרות ירושלים בעיר. הוא פרץ את גדר גינת הכלבים ושם פגע בינקוביץ', שישב על הספסל אותה שעה עם כלבו ריקי. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו ופינה לבית החולים רמב"ם בחיפה את אימו של נהג הרכב, אישה כבת 50, כשהיא במצב בינוני. נהג הרכב נפצע קל וטופל במקום על ידי הצוות הרפואי.

שכנים שהגיעו למקום אספו את הכלב והשיבו אותו למשפחתו של ינקוביץ'. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

פראמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום וחובש בכיר במד"א סמיח עבד אלקאדר שהוזעקו לזירה סיפרו כי מדובר בתאונת דרכים קשה. "הפצוע שכב בגינה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופו של דבר נאלצנו לקבוע את מותו". עוד תיארו כי נהגת הרכב נלכדה ברכבה שהיה הפוך על צידו ולאחר פעולות חילוץ היא פונתה לבית החולים במצב בינוני.

ביום שני גבר כבן 65 נהרג כשהתנגש עם רכבו בגמל בכביש 358 בין ממחלף לקיה לכיוון אשכולות, בצפון הנגב. התאונה התרחשה סביב השעה 05:30. הרכב התנגש בגמל, חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הנהג, יובל אילת אוזן, במקום לאחר שזה נלכד ברכב וחולץ ללא סימני חיים. המשטרה הוזעקה למקום, ובוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב פתח בחקירת האירוע.

קצין אגף תנועה נגב, רפ"ק חיים חן, הגדיר את התאונה "כקשה ביותר". "מתחקור ראשוני של בוחן תאונות דרכים שהגיע למקום עולה כי נהג הרכב הופתע מגמל שהלך בנתיב הנסיעה", הסביר. "פתחנו בפעולות חקירה מידיות תוך שיתוף גורמים ממשרד החקלאות האחראים לסימון ופיקוח על אוכלוסיית הגמלים".