עיתונאית חדשות 13 אילה חסון שוחחה היום (ראשון) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים על התחקיר שפרסמה אמש, ועוסק בהוצאות החודשיות של משפחת בנט ברעננה. כאמור, על פי הפרסום, מדובר בכ-50 אלף שקלים נטו בממוצע בכל חודש, כאשר 12 אלף שקלים מתוכם - הם הזמנות של מזון לבית המשפחה, שמוגדר כ"מעון הרשמי של ראש הממשלה" - זאת במקום הבית בבלפור שבירושלים. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"משפחת בנט לא חסכה לנו - אלא בזבזה לנו עשרות מיליוני שקלים עם כל השיגעון של הפיכת הבית ברעננה למעון רשמי. אתה לא יכול לעשות השוואה בין דבר שהוא רק למשפחה לבין מעון רשמי, אין לי את הכלים לעשות הבחנה בין זה לזה", אמרה בראשית השיחה ב-103FM, "פה זה משפחת בנט נקודה סוף, אם היו מזקקים רק את ההוצאות של משפחת נתניהו זה היה בסדר". 

לשכת בנט חשפה את הוצאותיה: כמה היא בזבזה בהשוואה לנתניהו?

ורטהיים שאל "איך זה אושר", וחסון השיבה: "זה דבר חמור ביותר. לא יכול להיות שאותה שומרת סף פעם אחת תקפיד ותעשה דיון של שעות על כמה קפסולות קפה ניתן להביא למעון, ופעם אחרת כל ההוצאות שמוגשות ללשכת רה"מ משולמות ללשכת בנט. דוד - אגיד לך משהו, עיתונאים, שוטרים, פרקליטים, שופטים, יועצים משפטיים, חייבים להתייחס אל כולם בצורה שווה".

ורטהיים: לא ראיתי את זה בשום עיתון לגיטימי גדול, אפילו בכלי התקשורת שאת עובדת פה חיפשתי בנרות פרומואים לכתבה, ולא ממש מצאתי. למה את חושבת שאף אחד לא עושה עלייך פולואו חוץ משרון גל, אראל סג"ל וערוץ 14?
חסון: אני יודעת דבר אחד - ברשת החברתית זה מגיע לצפיות של מאות אלפים. זה שאלות שהתשובות עליהן ברורות, אני לא צריכה להגיד את המובן מאליו. זה מאוד מצער אותי לא בגלל היעדר הפולואו, פתאום מחלקים ציונים. 
ורטהיים: כולם עובדים בשביל בנט? 
חסון: אני לא יודעת, אולי אם סילמן לא הייתה מתפטרת היה אפשר יותר ברגוע להתייחס לסיפור. 

בהמשך, חסון הוסיפה: "בנט כאדם לא מעניין את הגורמים שציינת, זה אירוע יותר גדול מזה. כבר אין לי כוח למלחמה המכוערת הזו כן או לא ביבי. תייגו אותי כביביסטית? יש משהו מאוד גזעני, מכוער ומגעיל בביטוי הזה, כאילו הם לא יכולים להיות אנשים משכילים, איכותיים וערכיים. מי מתייג אותם? איזה גמד חצר".

"שיהיה להם לבריאות. רק אני אומרת, אנשים מרוויחים פה 8,000-7,000 ש"ח בחודש, לא מוציאים על 'וולט' בין 12-11 אלף ש"ח בחודש בממוצע". הוצאות המזון של משפחת בנט בלבד - 11 אלף ש"ח בחודש בממוצע לטייק אווי, פירטתי מאיפה מגיעים כל המשלוחים, ועוד הוצאות של 15 אלף ש"ח בחודש עבור סופרים ומעדניות", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM