שבע שנים לאחר האירוע שכונה "חתונת השנאה", החתן ושישה נאשמים נוספים הורשעו היום (רביעי), כל אחד לפי חלקו, בביצוע עבירות של הסתה לאלימות או טרור, תמיכה בארגון טרור, הסתה לגזענות, החזקת נשק והפרת הוראה חוקית, בעוד זמר האירוע זוכה מאשמה.

אחד מהמורשעים, דב מורל, שוחח הערב עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM ושיתף בתחושותיו: "אני חושב שההחלטה לא נכונה, אני חושב שהיה צריך לתת פה זיכוי כפי שהשופט בתיק של הקטינים החליט. אני מקווה שבית המשפט המחוזי ישנה את ההחלטה - אנחנו כנראה נערער. היום אני במקום אחר לגמרי וכמובן שאני מתחרט על מה שעשיתי, זה היה מעשה פסול".

"אני חושב שלא מדובר בעבירה פלילית. המדינה לא צריכה להעמיד לדין פלילי על כל אירוע מכוער. אני רוצה להדגיש שבמקרים אחרים, לא אנשים אחרים, שאני עצמי כתבתי ברשתות החברתיות בעבר דברים שהם הסתה ברורה לכל דבר ועניין אפילו לא נחקרתי על כך. המשטרה לא התעיינה כי לא היה הד תקשורתי והיא לא הייתה צריכה להגן על עצמה מביקורת. אני לא חושב שהפתיחה בחקירה והעמדה לדין נעשתה משיקולים של טובת הציבור וצורך לשמור מפני ההסתה. אף אחד בגלל החתונה לא הלך ופגע באנשים. זה אירוע מכוער ופסול, אנשים מזדעזעים ממנו ובצדק", הוסיף.

בהמשך, התייחס לאירועים בחתונה שהובילו להרשעה ואמר כי "אני באותה תקופה תמכתי במעשים האלו. תמכתי בתג מחיר, תמכתי ברצח בדומא ומן הסתם לכן גם שמחתי על זה שזה קרה ולא התביישתי לומר את זה. כמו שגם אמרתי מקודם, כתבתי את זה בצורה ברורה ברשתות החברתיות והמשטרה לא טרחה לחקור את זה כי לא היה לה אינטרס. אני חושב שאין פה רצון אמיתי לשמור על הציבור, אלא בסך הכל ניסיון לרצות את התקשורת, לרצות את הלך הרוח ולא להגן על הציבור".

"אני לא חושב שאנשים שמחליטים לבצע פעילות טרור כנגד פלסטינים עושים את זה כי הם ראו מישהו רוקד בחתונה ושמח על זה שפגעו בפלסטינים. הוא עושה את זה בגלל טיעונים שמסבירים לו למה זה נכון. פרסומים כאלו קורים, אני עצמי הפעלתי דף פייסבוק שעשה את זה", סיכם.

סייע בעריכת הכתבות: דוד זבולוני 103fm