נהג משאית תועד כשהוא עוצר את רכבו בלב כביש ראשי באזור הצפון, מוריד את דגל ישראל שנתלה על עמוד תאורה ומחליף אותו בדגל אש"ף. לאחר העברת הדיווח למשטרה, הדגל הוסר. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מחברת 'מיסטר שף-בוטיק לקינוחים', ששמם מופיע על המשאית, נמסר: "בשעות האחרונות פורסם סרטון בו נראית משאית של חברת מיסטר שף משתתפת בפעילות אנטי ישראלית (תליית דגלי פלסטין). המשאית שנראית בסרטון נמכרה לפני כשנתיים. במהלך השעות האחרונות איתרנו את הנייד ופרטי הרוכש והגשנו תלונה במשטרה. מיותר לציין שאנו בחברת מיסטר שף מגנים כל פעולה אנטי ישראלית ,ואין לחברה ולבעליה אשר שירתו ביחידות מובחרות בצבא הגנה לישראל כל קשר לאירוע הנבזה הזה".

אבי פוני, מבעלי חברה, שוחח עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחס לדברים: "משעות הצהריים התחלתי לקבל מבול של טלפונים. פתחתי את המייל, חשכו עיניי, ממש שיימינג מטורף. אני מכרתי משאית ליהודים, חשבתי שיהיה פרסום, שהשלט יישאר וזה יעשה לי טוב, ומסתבר שיש גם פרסום רע".

"קיבלתי מבול של טלפונים ו-ווטסאפים מלקוחות, וכל כך מפתיע שכולם, חד משמעית, כולם אמרו, 'לא נעבוד איתך. אתה תולה עם המשאית שלך דגלים בכביש', ולא ידעתי עד שראיתי את הסרטון. הייתי בהלם. כמובן מהר הגשנו תלונה במשטרה והתחלנו לענות למיילים ו-ווטסאפים. חשוב לציין שאני לוחם גולני, כל המשפחה שלי, והדעות שלי הן בטח לא לתלות דגלים של אש"ף בכביש", אמר.

"אנחנו נגד ההתנהלות הזו ובלי להיכנס באמת לפוליטיקה צריך לעשות לזה סוף", המשיך פוני ואמר כי הגיש תלונה במשטרה, ""מסרתי את השם, את הטלפון. על הבוקר, כל המשאיות שלי מפוצצות בדגלי ישראל ונוסעות בגאווה".

בתוך כך, מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה פרסמה היום (ראשון) כי גופי הביטחון זיהו עלייה בתכנים המסיתים ברשת לאחר הפיגוע בבאר שבע. העלייה החמירה לאחר הפיגועים בחדרה, בני ברק ותל אביב. מחלקת הסייבר בחנה למעלה מ-14,000 פרסומים ברשתות החברתיות אשר אותרו על ידי גורמי הביטחון. לאחר הבחינה הוחלט לפנות לרשתות החברתיות בנוגע ליותר מ-10,000 פרסומים.

 לאחר הפיגוע שאירע באריאל נצפתה עלייה בפרסומים המהללים ומשבחים את מעשה הטרור. עוד במסגרת הפעילות, נחסמה גישה לאתר אינטרנט, שעסק בהלהטת הרוחות סביב הר הבית, והופעל למעשה על-ידי ארגון הטרור חמאס. גם עמוד הפייסבוק של אותו אתר הוסר בעקבות פניית המחלקה. מדובר היה בעמוד פייסבוק פופולרי שלו למעלה מ-900,000 עוקבים. 

הצילומים בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר/עיתון זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM