כיסא הושלך הערב (שני) לעבר פרופסור אמיר חצרוני, איש תקשורת ופובליציסט שהתפרסם בעקבות אמירות מעוררות מחלוקת, בעת שידור חי של אתר אשדוד TV אונליין, שהועבר מתוך מרכז גן העיר שבאשדוד. 

בעקבות האירוע הופסק השידור, כאשר חברי הצוות הביעו זעזוע. משטרת אשדוד פתחה בבדיקה לבירור נסיבות האירוע. שוטרים החלו לאסוף תיעוד ממצלמות אבטחה, ומן המצלמות שצילמו את השידור החי, במטרה להתחקות אחר מפר הסדר פורע החוק. 


על פי הערכה ראשונית, מדובר בקטין שנמלט מהזירה ונעשים מאמצים לאיתורו. לא ברור האם מדובר בקטין בגיל האחריות הפלילית. 



מי שמיהר לגנות את האירוע היה כוכב הרשת והראפר יואב אליאסי (הצל), שפרסם פוסט בדף הפייבוק שלו, בו כתב: "מזעזע. חצרוני מקבל כיסא לראש בשידור חי ופותח את הראש". 

"תשמעו, זה לא סוד שאני לא אוהב את חצרוני בלשון המעטה, אבל זה דבר בזוי וראוי לכל גינוי", הוסיף הצל ושאל: "למה להגיע למצב כזה? למה זה טוב?! מה אנחנו חיות?!". 

לאחר האירוע, הגיב חצרוני על האירוע האלים שעבר. על תוקפיו אמר כי הם "היו צרכים להישאר במערות". עוד אמר חצרוני: "זה מה שאני מקבל פה באשדוד, קיבינימט". 



לאחר שטופל על ידי צוות עזרה ראשונה, אמר חצרוני: "הדבר שהכי ישמח אותי הוא לראות אתכם חוזרים בחזרה למרוקו. זו דעתי ואגיד אותה כל חיי". בתגובה, נשמעה החובשת אומרת לו: "תראה מי מלווה אותך, אנשים מזרחיים שמלווים אותך. אני מזרחית, אני טיפלתי בך. מי ששם לך פחית היה ילד לא מחונך". חצרוני השיב לה בכעס: "הילדים הלא מחונכים מגיעים תמיד ממקום מאוז מסוים. אף פעם לא מגיעים מצפון תל אביב.