בני אדלר, אביו של חוסה במעון "בית דפנה" בחולון, התראיין הבוקר (שלישי) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר על האירוע הקשה: "אני אישית הייתי מופתע, פעמיים בשבוע היו אוכלים פיצה והיו ממש מאושרים".

הוא סיפר על בנו שנולד עם אוטיזם ופיגור קשה, ורק בשנים האחרונות הוא הוצא מן הבית למסגרת: "מהיום שהילד שלי שם, כבר כתשע שנים, אני יו"ר הוועד של המשפחות".

"אני שומע את הסיפור הזה וקשה לי לקבל אותו, כי הדיירים היו אוכלים את האוכל והיה טעים להם, אני מגיע לשם בתדירות גבוהה, הייתי טועם אותו", כך ציין. 

לדבריו, משפחות החוסים עודכנו רק בשעות הערב בעניין והוסיף כי "עדיין לא הבינו מה הסיבה, מישהו אמר שזה קשור למזון ולכן ישר נסגר המטבח והוזמן קייטרינג, באמת שאין לי מושג מה קרה, אבל יקבלו את התשובה ממשרד הבריאות". 

סייעה בהכנת הידיעה: עדן בן ארי, 103FM

נזכיר כי אמש, משרד הרווחה והביטחון החברתי דיווח כי שלושה דיירים במעון אנשים עם מוגבלויות "בית דפנה", המופעל על ידי רשת בית אקשטיין, נפטרו בתוך זמן קצר. צוות של משרד הבריאות שהגיע למקום גילה ליקויים במטבח ופתח בחקירה. בהוראת משרדי הבריאות והרווחה נסגר המטבח עד לסיום הבדיקה.

בלילה שבין שבת לראשון החלו כמה דיירים לחוש ברע וסבלו משלשולים. בעקבות כך ערכה רופאת המעון בדיקה של הדיירים. הצוות הרפואי לקח מדדים מאחת הדיירות, בעלת רקע רפואי מורכב, וזמן קצר לאחר מכן היא איבדה את הכרתה. צוות של מד"א שהוזעק למקום בליווי המשטרה ניסה לבצע בה ניסיונות החייאה שלא צלחו ונקבע מותה.