כשנה לאחר שהצית עצמו כמחאה מול משרדי אגף השיקום בפתח תקווה, הלוחם איציק סעידיאן העביר הבוקר (שלישי) מסר חדש, כך פורסם בכאן חדשות. "עוד מעט יום הזיכרון. מה זה יום הזיכרון בשבילי? בשבילי זה הישראליות יותר מהכול", נשמע סעידיאן בהקלטה.

"כולנו בסוף בעצב הזה מחזקים אחד את השני. זה יום שעוברות הרבה רגשות ומחשבות", הוסיף והדגיש, "אני רוצה להגיד שאני משתתף בצער המשפחות השכולות ופונה לחבריי הפצועים והפצועות בצה"ל".

"זה יום קשוח ואנחנו לא צריכים יום מיוחד כדי לזכור את החברים שלנו. אנחנו זוכרים אותם כל השנה. אז אני ממליץ לא להעמיס יותר מדי על עצמכם ביום הזה. תבחרו להיות יותר עם חברים קרובים, עם המשפחה, תלכו לים לנשום אוויר, לראות שקיעה, לגלוש. תודה שאתם מחזקים אותי בשיקום שלי. מחזק, מחבק ואוהב אתכם", סיכם. 

בשבוע שעבר פורסם כי אחרי שנה ושבועיים של אשפוז במצב קשה מאוד, חל שיפור נוסף במצבו של הלוחם והוא הועבר למחלקת השיקום בבית החולים "שיבא" בתל השומר. 

מדובר בהודעה המוקלטת השנייה שהוציא סעידיאן. כאשר בחודש ינואר האחרון, לראשונה מאז שאושפז באורח אנוש, נשמע בקולו מברך את רופאיו לרגל "יום הרופא". בהקלטה שפרסם בית החולים שיבא בירך סעידיאן את הרופאים שטיפלו בו: "שלום לכם רופאים יקרים, אני רוצה לאחל לכם יום שמח ומאושר ולהודות לבית חולים שיבא למחלקת כוויות ולכל הרופאים והאחים והאחיות".