יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל: רעיה בלחסן, רעייתו של רס"ן איתן בלחסן ז"ל מפקד סיירת צנחנים שנפל בקרב בלבנון, שוחחה הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפרה על בעלה. "עברו 23 שנים והוא עדיין מצליח להשאיר פה חותם. הבן של בת דודתי שהוא היום קצין בצנחנים ועומד בראש מחלקה, הגיע להביא לי את האיגרת של מח"ט 35 עם המדים והכומתה. הוא ילד שנולד אחרי שאיתן נהרג והוא הלך בדרכו, זה כל כך ריגש אותי".

"כל יום זיכרון נראה אחרת, כמו שכל יום נראה אחרת. זה עוד יום, אך הוא מקבל תעצומות מטורפות". בהמשך, התייחסה לכך שראש הממשלה בנט הזכיר את איתן בנאומו אמש: "לי זה בא לגמרי בהפתעה, לא ידעתי מזה, ומאוד התרגשתי, גם איך שזה יצא בתקשורת קיבלתי הודעה מעיתונאי שסיפר שהוא מתרגש. זה לא מובן מאליו אחרי כל כך הרבה שנים", המשיכה.

לדבריה, בנט תמצת את זה, "באיתן היה קסם, מעבר לזה שהוא היה באמת בחור יפה תואר, החיוך שלו, העיניים שלו, הצניעות שלו, השקט שלו. הוא לא היה מהדברנים הגדולים, היה באמת איש של עשייה, של אנשים, שידע לזהות דווקא את האנשים לא הכי חזקים בקבוצה ולהרים אותם".

"תמיד היו סביבו מעגלים של חברים, חברות, משפחה. לא היה לו פחד, אדם שאין לו פחד. הוא עשה המון דברים ולא הכל אני יודעת, אני יודעת שבסיירת צנחנים, כשאיתן הגיע לשם הוא היה נלחם על מבצעים מול סיירות אחרות. בפיקוד קיבלנו על זה תעודת הוקרה, שהוא היה נלחם עם היחידות הכי מובחרות שיש. הוא קיבל את הסיירת אחרי אסון מאוד כבד", שיתפה.

"איתן הלך בדרכו והאמין בה בלב שלם. הכאב הכי גדול שלי הוא על איתן ועל נועם, בתי שהייתה בת שנה וחצי שלא זכתה לקרוא לאביה אבא. הוא הכי נוכח בחיים שלה", סיכמה.

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM