ויקטוריה פליגלמן, ארוסתו של ויאצ'סלב גולב ז"ל שנרצח בפיגוע באריאל בעת שהגן עליה בגופו, שוחחה הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפרה על התחושות הקשות. "בחיים לא חשבתי שדבר כזה יקרה. איבדתי בן אדם שתכננתי לחיות איתו, הוא האדם היחידי שבטחתי בו, הוא היה כל החיים שלי", אמרה.

"אני כל כך אהבתי אותו. עשיתי איתו הכל, היינו ביחד חצי שנה. הכרנו בשמירה באריאל לפני שמונה חודשים, אולי תשעה. היה לי קר, והוא הביא לי את המעיל שלו, אחר כך באתי אליו לחדר לקראוונים והחזרתי לו את המעיל. ישבנו על כוס תה. הבנו שאנו דומים ושאנו רוצים להישאר אחד עם השני לתמיד", סיפרה.

עוד שיתפה ויקטוריה על היום בו הציע לה נישואים: "לפני שבועיים הוא לקח אותי לשמורת טבע ליד שפיים, הציע לי על הים כמו שאני אוהבת, הוא הביא לי טבעת מהממת בקופסה עם אור כחול, זה פשוט היה מדהים. ידעתי שהוא הולך להציע לי, דיברנו על זה. הוא לא הסתיר ממני כלום, אמרנו שאין לנו מה להפסיד, שאנו גם ככה חיים יחד, והולכים להיות תמיד יחד". 

בהמשך, היא סיפרה על רגעי הפיגוע הקטלני: "היינו במשמרת והגיע רכב ישראלי, שמעתי פיצוץ ועפתי אחורה, אפילו לא הבנתי מה קורה. הייתי בטוחה שמשהו קרה לאוטו ושנעזור להם. לא הצלחתי לקום ולא הבנתי למה".

"הכל עף עליי, ואז אני רואה אותו קם צועק משהו, לא הבנתי וראיתי משהו שהתחיל לירות ארבע פעמים, יריתי פעם אחת אבל המחבלים כבר לא היו. לא הצלחתי להגיב. ראיתי דמות שחורה מסתכלת עלינו, לא ראיתי מי זה האדם הזה. הוא ירה ארבע פעמים. אני רואה את ויאצ'סלב כולו לבן, קראתי לאנשים אבל זה היה מאוחר מדי. יש לי שריטות, אבל הן לא קשות", המשיכה.

לדבריה, "אחרי חצי שעה אנשים שעבדו איתנו הגיעו אלינו, הם באו להרגיע. התחלתי לצרוח, לא היה לי אכפת מכלום, אכפת לי שסלבה שלי היה פצוע, ורציתי שיטפלו ויעזרו, רציתי לעזור לו ולא הצלחתי להציל אותו. שאלתי את הפרמדיק איך סלבה, כבר לקחתי את התיק כדי ללכת איתו לבית חולים. הפרמדיק אמר לי שהוא לא שרד. באתי לגופה שלו שכבר שכב שם עד שהעיפו אותי משם". 

"הוא נתן לי את החיים שלו. ויקטוריה זה ניצחון, סלבה זה תהילה, קיבלתי את הניצחון מהמוות והוא קיבל את התהילה שלו בכך שהוא הגן עליי. אני כל השבוע אצל המשפחה בשבעה, ההורים שלו מדהימים, האנשים הכי מדהימים שהכרתי בחיים שלי", הוסיפה.


סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm