משפחתו של אורן בן יפתח, שנרצח בפיגוע הקשה באלעד שאירע בסוף השבוע, פרסמה הבוקר (ראשון) הודעה בעקבות התגובות שקיבלו לאחר שנודע כי אורן הסיע את המחבלים לזירת הפיגוע

אשתו נופר, כתבה: "מבקשת תקראו את תגובת המשפחה על ההכפשות כנגד בעלי ותבינו כמה רוע יכול להיות כשהאצבע קלה על המקלדת. תנו לנו בבקשה להתאבל בימי השבעה מבלי לעסוק בהתגוננות מפני התקפות מרושעות".

ממשפחתו נמסר כי "אנו מזועזעים מהשיח ברשתות החברתיות ובתקשורת בניסיון המתועב לקשור את בננו האהוב אורן הי"ד לפיגוע הנפשע שהוא בעצמו קורבן שלו".

"אורן עבד כנהג הסעות ישר ותמים שעבד לפרנסתו. כמו שנהג מונית לא בודק מי עולה לו למונית ככה לא נדרש ממנו לבדוק אישורי עבודה או שהייה. וזאת בניגוד לקבלן שמעסיק פועלים", הם הוסיפו.

זירת הפיגוע באלעד (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
זירת הפיגוע באלעד (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

בסיום כתבו: "לפי הידוע לנו אורן נאבק כמו גיבור במרצחים המנוולים שתקפו אותו עם הגיעו לבית הכנסת בגרזן וסכין וטבחו בו כמו בתקופות הכי אפלות בגולה של טבח יהודים. המשפחה כעת מתמקדת באבל הקשה שהוא מכה נוספת בסדרה של אסונות שפקדו את המשפחה בשנים האחרונות. כל מחשבותינו הם לסייע לאלמנה ולששת הילדים להתמודד עם השבר הנורא. כולנו תקווה שהמחבלים הארורים ייתפסו ויוצאו להורג בדיוק באופן שהם סיימו את חייו של אורן הי"ד".