אסון בירושלים: גבר כבן 50 נפטר היום (רביעי) במלון ורט בירושלים, לאחר שקרסה עליו מעלית. לאחר שהתקבל דיווח במרכז השליטה של תחנת הכיבוי בעיר, צוותי החילוץ הגיעו לזירה וחילצו את הגבר ללא רוח חיים. מפרטים ראשוניים עולה כי מדובר בעובד המלון. המשטרה החלה בבדיקת נסיבות חשד לתאונות עבודה.

בתוך כך, חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה קבעו את מותו במקום. חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, אליהו בן חמו, סיפר: "כשהגענו למלון הובילו אותנו אל גבר שסבל מחבלת ראש משמעותית והיה מחוסר הכרה. לאחר שחולץ ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

רב רשף אדי אהרונוף, דוברות כבאות והצלה, הוסיף: "בשעות אחר הצהריים קיבלנו קריאה על עובד המלון שנלכד בפיר המעלית. עם הגיענו למקום מצאנו אדם לכוד בין דופן המעלית לפיר. ביצענו חילוץ באמצעות כלים הידראוליים ומסרנו אותו לידי גורמי רפואה שלצערנו נאלצו לקבוע את מותו".

רשף שלומי הרוש, מפקד משמרת תחנת האומה אשר פיקד על פעולת החילוץ, אמר: "לפני שעה קלה הוזעקנו למלון בירושלים בעקבות דיווח על קריסת מעלית. הגענו לזירה תוך זמן קצר והתחלנו במאמצים לחילוץ הגבר הלכוד תוך שהוא מחוסר הכרה. במאמצי החילוץ הפעלנו כלים הידראוליים יעודיים והעברנו אותו לגורמי הרפואה שקבעו את מותו תוך זמן קצר".